|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxktm
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:25, 07 Lis 2014 Temat postu: KTM SX 125 - gaśnie po dodaniu gazu |
|
|
Witam.
Mam problem z SX 125.
Podczas jazdy na wolnych obrotach po nagłym dodaniu gazu silnik się "dławi"
i chce gasnąć.
Jaki może być powód takiego zachowania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:29, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ustawienie gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxktm
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:03, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ale co dokładnie ? Iglica była przestawiana na inny poziom, śrubka od powietrza też była regulowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 9:30, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwsze wyczyść i nasącz filtr powietrza. Potem znajdź manuala do swojego modelu i roku na Np. kristofsx.com i znajdź odpowiednie ustawienia gaźnika dla twojej wysokości i temperatury. Podkreślam, że ustawienia gaźnika to nie tylko klips na iglicy i śrubka wolnych obrotów!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:55, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dysze, poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxktm
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:30, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Próbowałem dzisiaj zmieniać dysze. W gaźniku była 188, założyłem 150, to nie chciał chodzić, skakały obroty, sam gasł.
Na 170 takie same objawy jak na 188. Po wkręceniu śrubki od powietrza do oporu silnik pracuje poprawnie, dobrze wkręca się na obroty i trzyma wolne.
Filtr powietrza, gaźnik jak i cały airbox czysty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 22:37, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie masz co skakać z dyszy 188 na 150 bo juz zmiana rozmiaru o 5 jest odczuwalna. Pobieraj serwisówke i patrz w tabele z ustawieniami gaźnika. Dopiero od tych ustawień zmieniaj nieco rozmiary, czy kręć delikatnie śrubką. Takie są moje rady. A no i oprócz dyszy głównej masz tez dyszę wolnych obrotów, ktora odpowiada za dolny zakres obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|