|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:59, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Na dyszy 185 jest bardzo bogata mieszanka bo świeca cała czarna. Na 138 pojeżdze i zobaczę co z świecą. Może by tak celować w 165 dyszę główną jak coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 18:14, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
nie wsadzaj 138... zobacz sobie do serwisówki jakie mają być dysze! Podstawowy problem ludzi to jest brak umiejętności czytania ze zrozumieniem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:20, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Przecież piszę, że na takich jak w serwisówce jest bardzo bogata mieszanka i ogólnie gorzej jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 18:55, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To w jakim zakresie powinny być dysze 125 w zależności od temp?
Druga sprawa - w jakim stanie masz filtr powietrza, łączenie gaźnika z air boxem oraz membranę? Na jakiej wysokości masz ustawiony poziom paliwa (pływak) i iglice?
Kiedy była wymieniana świeca i jaką ma przerwę na elektrodzie? (oznaczenie oczywiście takie jak przewiduje producent albo zamiennik a nie np. 4 elektrodowa z jakiegoś auta).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:02, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Filtr czysty nasączony, gaźnik czyszczony śruba mieszanki ok. 1.5 obr, nowe listki membrany nie wiem jaki jest poziom paliwa ale nic nie cieknie nie przelewa się, iglica na 3 rowku od góry, świeca nowa NGK BR9ES przerwa 0.5mm. Ogólnie jak kupiłem ktma to była ta dysza 138 a wolnych 45, w lecie 30 stopni na plusie lałem mieszanke 1:50 i nic się nie działo ale teraz po generalce mam wątpliwości co do takiej dyszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Sob 19:04, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 19:06, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj czegoś takiego: zdejmij filtr i spr. jak się wkręca. Załóż filtr a następnie zakryj go reklamówką albo jakimś woreczkiem nylonowym i znowu spr jak się wkręca. Jeżeli będzie jakaś różnica to znaczy że coś na 100% jest z powietrzem/paliwem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:20, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No ale i tak jest coś na 100% z mieszanką paliwowo powietrzną. Ale jak na tej dyszy 138 będzie kolor świecy taki jak być powinien to co, zostawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 19:28, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli rzeczy które wymienił kolega Fourier będą ok, to teoretycznie tak.
W praktyce dysza 138 w secie nie ma miejsca bytu.
Nie powinna mieć.
I nie podawaj nam informacji typu model świecy, odległość od elektrody bo to możesz sobie sprawdzić sam.
Sprawdź czy pływak jest pod dobrym katem.
Ustawianie poziomu paliwa jest opisane w manualu,na forum innym sposobem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 19:30, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 19:29, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak. Ewentualnie Spróbuj załatwić od kogoś na test dyszę około 185 +/- 3. Możliwe że ta, którą masz jest coś walnięta. Miałem kiedyś nową, która prawdopodobnie miała inny wymiar niż nabity, natomiast inna złamała się przy wkręcaniu palcami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:41, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A jakby dać iglice na 2 rowek od góry to będzie dostawał mniej paliwa? Może w tym tkwi problem. Teraz jest na 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 21:38, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, dostanie mniej paliwa w pewnym zakresie ruchu manetką gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:11, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno, podgięcie blaszki pływaka w dół obniży poziom paliwa? Bo ogólnie to zalewa go na średnich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:30, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Za średnie obroty odpowiada iglica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:35, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dałem iglice na 2 rowek od góry i jest prawie idealnie. Jeszcze jakby minimalnie go przylewało przed otwarciem zaworu. Może by tak wsadzić dyszę główną z 185 na 180 lub 175? Naprawiły się też obroty na zagrzanym silniku bo wcześniej nie trzymał a teraz jest ok. A i jeszcze coś, większe dysze główne zakłada się w cieplejsze dni(wiosna, lato)? Bo w tych tabelkach ktma wychodzi na to, że mniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Nie 14:41, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 15:04, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Im cieplej tym powietrze bardziej zwiększa swoją objętość, czyli w jednostce objętości masz mniej tlenu. Aby zachować stałą proporcję ilości tlenu i paliwa dajesz mniejsze dysze. (im zimniej tym większe). W instrukcji strzałka pokazuje ci wzrost temperatury/wysokości. Dysze dajesz wg. niej. Co do rozmiaru ja mam u siebie 3 sztuki: 185, 182 i 188. Przeważnie śmigam jak jest powyżej 16 stopni więc dyszy praktycznie nie zmieniam.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|