|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:00, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za pomoc. Czyli u siebie i tak muszę zmienić dyszę na mniejszą tylko o ile? 5, 10?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 16:03, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tego nikt Ci nie powie.
Tylko świeca i obroty(jak się na nie wkręca, czy się nie dławi itp)
Metodą prób i błędów, ale przeskoczenie o 10 może być za duże.
Sugerowałbym max o 5, jeżeli dalej będzie za dużo, kolejne 5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:13, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dopiero na dyszy 165 i 45 czuć, że motor odżył. Teraz świeca kawa z mlekiem i nie mam co się obawiać zatarcia lub jakiegoś przytarcia?
Tylko dalej nie trzyma wolnych obrotów po rozgrzaniu a na obroty wkręca się normalnie bez żadnych przymuleń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Śro 18:16, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|