|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:59, 28 Sty 2016 Temat postu: ktm sx 125 muli |
|
|
Witam, ktm sx 125 2000r po kapitalnym remoncie strasznie zamulony, słabo się wkręca. Mieszanka na początek 1:30 i powolna jazda, później stopniowo różny zakres obrotów, ale nie chce się wkręcić tak jakby zawór nie działał ale działa. Na rozgrzanym silniku nie da się podnieść obrotów chociaż wkręcam śrubę. Możliwe, że to przez taką mieszankę? Moto ciągle kopci i strasznie zamulone. Zmienić ilość oleju na np. 1:40 i sprawdzić czy będzie lepiej? Nie chcę go na początku zakatować. Olej do benzyny castrol power 1 syntetyczny.
I jeszcze jedno: zawór wydechowy musi być ustawiony tak aby 1 na obrazku była pomiędzy 2 a 3 czy może być wyżej 2? Czy po prostu ma być ustawiony tak aby po wejściu na obroty 1 znalazła się w okienku 4?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Czw 19:00, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
naxozord
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:03, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Obrazek do tematu jak dobrze myślę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 19:11, 28 Sty 2016 Temat postu: Re: ktm sx 125 muli |
|
|
andrzej napisał: | Witam, ktm sx 125 2000r po kapitalnym remoncie strasznie zamulony, słabo się wkręca. Mieszanka na początek 1:30 i powolna jazda, później stopniowo różny zakres obrotów, ale nie chce się wkręcić tak jakby zawór nie działał ale działa. Na rozgrzanym silniku nie da się podnieść obrotów chociaż wkręcam śrubę. Możliwe, że to przez taką mieszankę? Moto ciągle kopci i strasznie zamulone. Zmienić ilość oleju na np. 1:40 i sprawdzić czy będzie lepiej? Nie chcę go na początku zakatować. Olej do benzyny castrol power 1 syntetyczny.
I jeszcze jedno: zawór wydechowy musi być ustawiony tak aby 1 na obrazku była pomiędzy 2 a 3 czy może być wyżej 2? Czy po prostu ma być ustawiony tak aby po wejściu na obroty 1 znalazła się w okienku 4? |
Tuleja, że mu tak lejesz oleju bogato i tak się z docieraniem cackasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 19:29, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Na ch.. żeś mu tyle oleju lał???!!!
Przecież to oczywiste, jeszcze przy niskich obrotach, że połowy tego nie spali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:54, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli to wszystko przez zbyt dużą ilość oleju? Na 4 litry benzyny dałem 133ml oleju.
Tak, tuleja z najwyższej półki po szlifie i honowaniu.
A i co z tym ustawieniem zaworu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 20:12, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
nie wiadomo czy wszystko przez olej.
Ja bym zmniejszył jego ilość i to sporo.
Sprawdź też zawór wydechowy.
Zapłon tak jak serwisówka zaleca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:53, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła A zapłon mam na 1 kresce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 21:25, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
andrzej napisał: | Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła A zapłon mam na 1 kresce. | A dlaczego 1:40? Jak chcesz zadbać o silnik, to lej po prostu lepszy olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:32, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A to niby jaka mieszanka ma być na dotarciu? Podobno 1:35, ale już wyjeździłem 1 bak to chyba mogę zmniejszyć do 1:40?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 22:19, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | andrzej napisał: | Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła A zapłon mam na 1 kresce. | A dlaczego 1:40? Jak chcesz zadbać o silnik, to lej po prostu lepszy olej. |
125 SX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 22:20, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
andrzej napisał: | A to niby jaka mieszanka ma być na dotarciu? Podobno 1:35, ale już wyjeździłem 1 bak to chyba mogę zmniejszyć do 1:40? |
po jednym baku to już masz dawno sprzęt dotarty, tylko pytanie czy właściwie, bo jak muliłeś to cienko to widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:53, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie bardzo ważna rzecz. Zobaczyłem, że w gaźniku jest dysza główna 138 a według serwisówki ma być 185, wolnych obrotów 45. Wsadziłem dysze 185 i to od tego czasu go tak zmula jakby go zalewało. Wsadziłem dziś starą czyli 138 i śmiga aż chce się jeździć. Płynnie wchodzi na obroty i wg wszystko super. Tylko teraz pytanie czy nie za mała będzie ta dysza 138? Pojeździć chwilę i sprawdzić kolor świecy i jak coś to władować np. 170 lub 165?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 15:29, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A dysza jest nowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:00, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
185 i 45 są nowe a ta 138 jest stara. Na tej 138 jeździło spoko ale później zobaczyłem w serwisówce, że ma być 185 ale na niej nie może się wkręcić, ogólnie strasznie zamulony. Nawet na biegu jałowym nie idzie otworzyć zaworu. Nie chcę zatrzeć moto na tej 138 ale to chyba nie możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 16:51, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
to chyba bardzo możliwe. I ani troche chyba.
Kolor świecy przede wszystkim.
Ta 138 to może być sporo za mała, skoro serwosówka zaleca180.
Poczytaj o objawach za ubogiej mieszanki i ogólnie o całej regulacji gaźnika 2t.
Jest bardzo dużo materiału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|