Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm sx 125 muli
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:59, 28 Sty 2016    Temat postu: ktm sx 125 muli

Witam, ktm sx 125 2000r po kapitalnym remoncie strasznie zamulony, słabo się wkręca. Mieszanka na początek 1:30 i powolna jazda, później stopniowo różny zakres obrotów, ale nie chce się wkręcić tak jakby zawór nie działał ale działa. Na rozgrzanym silniku nie da się podnieść obrotów chociaż wkręcam śrubę. Możliwe, że to przez taką mieszankę? Moto ciągle kopci i strasznie zamulone. Zmienić ilość oleju na np. 1:40 i sprawdzić czy będzie lepiej? Nie chcę go na początku zakatować. Olej do benzyny castrol power 1 syntetyczny.
I jeszcze jedno: zawór wydechowy musi być ustawiony tak aby 1 na obrazku była pomiędzy 2 a 3 czy może być wyżej 2? Czy po prostu ma być ustawiony tak aby po wejściu na obroty 1 znalazła się w okienku 4?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Czw 19:00, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
naxozord




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:03, 28 Sty 2016    Temat postu:

Obrazek do tematu jak dobrze myślę:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 19:11, 28 Sty 2016    Temat postu: Re: ktm sx 125 muli

andrzej napisał:
Witam, ktm sx 125 2000r po kapitalnym remoncie strasznie zamulony, słabo się wkręca. Mieszanka na początek 1:30 i powolna jazda, później stopniowo różny zakres obrotów, ale nie chce się wkręcić tak jakby zawór nie działał ale działa. Na rozgrzanym silniku nie da się podnieść obrotów chociaż wkręcam śrubę. Możliwe, że to przez taką mieszankę? Moto ciągle kopci i strasznie zamulone. Zmienić ilość oleju na np. 1:40 i sprawdzić czy będzie lepiej? Nie chcę go na początku zakatować. Olej do benzyny castrol power 1 syntetyczny.
I jeszcze jedno: zawór wydechowy musi być ustawiony tak aby 1 na obrazku była pomiędzy 2 a 3 czy może być wyżej 2? Czy po prostu ma być ustawiony tak aby po wejściu na obroty 1 znalazła się w okienku 4?


Tuleja, że mu tak lejesz oleju bogato i tak się z docieraniem cackasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 19:29, 28 Sty 2016    Temat postu:

Na ch.. żeś mu tyle oleju lał???!!!
Przecież to oczywiste, jeszcze przy niskich obrotach, że połowy tego nie spali...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:54, 28 Sty 2016    Temat postu:

Czyli to wszystko przez zbyt dużą ilość oleju? Na 4 litry benzyny dałem 133ml oleju.
Tak, tuleja z najwyższej półki po szlifie i honowaniu.
A i co z tym ustawieniem zaworu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 20:12, 28 Sty 2016    Temat postu:

nie wiadomo czy wszystko przez olej.
Ja bym zmniejszył jego ilość i to sporo.
Sprawdź też zawór wydechowy.
Zapłon tak jak serwisówka zaleca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:53, 28 Sty 2016    Temat postu:

Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła Smile A zapłon mam na 1 kresce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 21:25, 28 Sty 2016    Temat postu:

andrzej napisał:
Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła Smile A zapłon mam na 1 kresce.
A dlaczego 1:40? Jak chcesz zadbać o silnik, to lej po prostu lepszy olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:32, 28 Sty 2016    Temat postu:

A to niby jaka mieszanka ma być na dotarciu? Podobno 1:35, ale już wyjeździłem 1 bak to chyba mogę zmniejszyć do 1:40?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 22:19, 28 Sty 2016    Temat postu:

żółf napisał:
andrzej napisał:
Mieszanka 1:40 to 100 ml na 4 litry a wlałem ponad 130 ml. Pewnie to przez to i mam nadzieje, że po zrobieniu na 1:40 wszystko będzie ok. Spokojnie dotrę maszyne i będzie igła Smile A zapłon mam na 1 kresce.
A dlaczego 1:40? Jak chcesz zadbać o silnik, to lej po prostu lepszy olej.


125 SX


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 22:20, 28 Sty 2016    Temat postu:

andrzej napisał:
A to niby jaka mieszanka ma być na dotarciu? Podobno 1:35, ale już wyjeździłem 1 bak to chyba mogę zmniejszyć do 1:40?


po jednym baku to już masz dawno sprzęt dotarty, tylko pytanie czy właściwie, bo jak muliłeś to cienko to widzę Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:53, 30 Sty 2016    Temat postu:

Panowie bardzo ważna rzecz. Zobaczyłem, że w gaźniku jest dysza główna 138 a według serwisówki ma być 185, wolnych obrotów 45. Wsadziłem dysze 185 i to od tego czasu go tak zmula jakby go zalewało. Wsadziłem dziś starą czyli 138 i śmiga aż chce się jeździć. Płynnie wchodzi na obroty i wg wszystko super. Tylko teraz pytanie czy nie za mała będzie ta dysza 138? Pojeździć chwilę i sprawdzić kolor świecy i jak coś to władować np. 170 lub 165?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 15:29, 30 Sty 2016    Temat postu:

A dysza jest nowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:00, 30 Sty 2016    Temat postu:

185 i 45 są nowe a ta 138 jest stara. Na tej 138 jeździło spoko ale później zobaczyłem w serwisówce, że ma być 185 ale na niej nie może się wkręcić, ogólnie strasznie zamulony. Nawet na biegu jałowym nie idzie otworzyć zaworu. Nie chcę zatrzeć moto na tej 138 ale to chyba nie możliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:51, 30 Sty 2016    Temat postu:

to chyba bardzo możliwe. I ani troche chyba.
Kolor świecy przede wszystkim.
Ta 138 to może być sporo za mała, skoro serwosówka zaleca180.
Poczytaj o objawach za ubogiej mieszanki i ogólnie o całej regulacji gaźnika 2t.
Jest bardzo dużo materiału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin