|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbaklazan
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:11, 15 Lip 2014 Temat postu: ktm sx 125 nie wskakują biegi |
|
|
witam, jestem nowicjuszem i chciałbym się mniej wiecej dowiedziec co jest grane posiadam ktm sx 125 z 2004r ost wyjechalem z garażu i w rzucając bieg 1 stawiał opór tak jakby coś blokowało postanowiłem powtórzyć czynność i bieg wszedł łagodnie raz wchodzi dobrze a raz wgl nie wskakuje tylko sie blokuje tak samo z 2 biegiem prosze o pomoc może coś wiecie na ten temat i pomożecie dojść mi do problemu pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 14:04, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
mam tego samego kata z tego samego roku i podobny problem, jednak dzieje sie to sporadycznie tylko na drugim biegu i tylko na wysokich obrotach. Wiem jedno, że skrzynia ma już swoje przejechane i jest troche skatowana, twoja musi być bardziej skoro dzieje sie to na niskich obrotach. Jeżeli przeszkadza Ci to, to lepiej daj komuś kto zna sie na takich sprzętach, samo rozkręcenie i skręcenie skrzyni wymaga jakiejś wprawy, a tu dochodzi prawdopodobnie ostrzenie zębów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbaklazan
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:34, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
hmm zaczeło to sie dziać po ok tygodniu od zakupu i w pierwszej chwili myślalem ze po prostu może olej się konczy w skrzyni albo jest do wymiany czy tez moze byc taka możliwość ? bo z tego co wiem to motor przeszedł jakiś tam remont silnika i stal jakieś 3, 4 miesiące
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panbaklazan dnia Śro 11:37, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 12:57, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Remont silnika to pewnie(wręcz na pewno) wymiana tłoka, ewentualnie korby i łożysk na wale. W takich maszynach to absolutny standard. Do skrzyni zagląda sie dość rzadko przy niezawodowej jeździe, jednak należy regularnie wymieniać tam olej, dobrej jakości olej. Jezeli dopiero kupiłeś sete to wymień sobie , albo chociaż sprawdz poziom. Wykręcić śrubkę do kontroli poziomu i z niej powinien sie powoli lać olej. Pobierz manuala(instrukcje), przestudiuj ją całą, tam wszystko jest opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbaklazan
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:03, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A jaki olej lejesz? lub polecasz. I ile lac tego oleju. Do skrzyni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 10:37, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Leje castrola R4 juz trzeci sezon, chociaz nie widzę problemów to jednak z uwagi na negatywne opinie już kupilem motorexa TopSpeed 15W50, bo wlasnie taki olej zaleca producent dla naszej sety. Porównam te marki. Wchodzi 0.7litra(chociaz wszystkiego nie spuścisz nie rozpoławiając silnika) są dwie śruby spustowe(w tym jedna ma magnes, który należy dobrze wyczyścić) i jedna do kontroli poziomu. Regularnie wymieniaj olej w skrzyni(kilka razy w sezonie), w chłodnicy raz na sezon(w zimie) no i w paliwie, jak najlepsza jakość (Np. Motorex), tu zalecana proporcja to od 1:60 do 1:40. Jezeli dopiero zaczynasz jazde lej tą mniejszą proporcje, czyli na 6l bezny 100ml oleju, na 5l ok. 83ml.
Pamietaj żeby filtr powietrza byl zawsze w miare czysty i dobrze nasączony specjalnym płynem!!! To jest podstawa dobrego utrzymania silnika 2T.
Przy wymianie oleju zwróć uwagę na magnes, czy mie ma dużo i dużych opiłków.
NA ZIMNYM silniku od czasu do czasu sprawdzaj poziom płynu w chłodnicy, powinien być trochę wyżej niż ostatnie żeberka chłodnicy, tzn bez problemu możesz go zobaczyć odkręcając korek, przy czym motor jest w pionie.
Ale przede wszystkim pobierz manuala i poczytaj sobie go.
W razie czego smialo pytaj, tego ktm a mam od 2011, na prawdę sporo przy nim spędziłem w garażu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plugmyduck
Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:07, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A podczas jazdy motor wysprzęgla w porządku ? Czy lekko go szarpie podczas wciśnięcia i motor nie wyhamowuje do końca ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbaklazan
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:29, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy nie szarpie wszystko gitt a czy zwalnia podczas jazdy to nie jestem w stanie określić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|