Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX 150 2010r wibrację silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly0wariat




Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon 20:31, 11 Maj 2015    Temat postu: KTM SX 150 2010r wibrację silnika

Witam serdecznie.
mam pytanie odnośnie KTM. motocykl dosyć mocno wibruje podczas jazdy. czuję wibrację bardzo na stopkach. Jazda jest męcząca, ponieważ po chwili drętwieją mi stopy od tego masażuSmile
sprawdziłem prawię wszystko co mogło być przyczyną:

-mocowanie silnika do ramy, wszystko dokręcone
-nowy tłok
-sprawdzone wszystkie łożyska
-sprawdzony kosz sprzęgłowy, dokręcony poprawnie
-sprawdzonę zebatki skrzyni biegów, bez najmniejszych uszkodzeń.

W sx150 istnieje wałek wyrównażający?? jeśłi tak to gdzie Go znajdę?
co może jeszcze w Nim śmierdzieć?
Ostatni pomysł to niewyważony wał, ale tą opcję chce zostawić na koniec. żeby wykluczyć cała resztę. Co poprzedni właściciel mógł złożyć nie tak??
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:54, 11 Maj 2015    Temat postu:

sprawdź a najlepiej wymień mocowania dyfuzora(gumowe łączniki) oraz dwa oringi na początku dyfuzora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly0wariat




Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon 21:00, 11 Maj 2015    Temat postu:

dwa oringi już wymieniłem, bo delikatnie sączył się tam olej.
więc sprawdzę jeszcze łączniki dyfuzora.
a co z wałkiem wyrównażającym? istnieje w moim modelu? I gdzie jest jego lokalizacja?
dzięki za szybką odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maly0wariat dnia Pon 21:01, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:03, 11 Maj 2015    Temat postu:

nie ma tu wałka wyrównażającego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 21:30, 11 Maj 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie masz źle wyważony wał. Było kiedyś coś z nim robione? Albo zatarłeś kiedyś moto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 5:34, 12 Maj 2015    Temat postu:

Nie znam pełnej przeszłości motocykla i nie wiem co sie w Nim wydarzyło. Jesli Wał jest złe wyważony to wymeczy łożyska?
Dla pewności wyciągnę silnik i zawiozę do ktm'a zeby wyważyli poprawnie.
Dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 7:18, 12 Maj 2015    Temat postu:

Jeśli wibrację idą od wału to ligiczne że łożyska wału dostaną w kość i wtedy zdało by się je wyminić tym bardziej że i tak silnik rozpołowiony będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 7:50, 12 Maj 2015    Temat postu:

Nie wiem jak w 150 ale w mojej 380 wibracje były normalną sprawą i raczej 2T słyną troszkę z tego, że w pewnym zakresie wibrują?
To jest twój pierwszy 2T?
Buty masz motocyklowe czy trampki? Bo to też bardzo dużo zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 16:44, 12 Maj 2015    Temat postu:

Seta również wibruje dosyć odczuwalnie, szczególnie na postoju. Podczas jazdy nie zwracam na to uwagi, więc tragedii nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 18:03, 12 Maj 2015    Temat postu:

Mam 125 i 150 - tragedi nie ma. Jak nie wiesz co bylo robione z silnikiem- pierwsza rzecz po zakupie to rozebranie silnika na czesci pierwsze, sprawdzenie wszystkiego i wymiana lozysk. Pozniej mozna dopiero jezdzic.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 18:54, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:04, 12 Maj 2015    Temat postu:

Jeżdzę w obuwiu do tego przeznaczonym:) ale może gumowe trampki tez dadzą radęSmile))
Tak, to moje pierwsze 2t. Wcześniej jeździłem exc450 i tam wibracja nie miała racji bytu. Wiec Zniwu uczę sie od nowa.
Na weekend usiądę na kolegi cr oraz rm i porównam 3 motocykle. Jesli tylko u mnie są wibracje to wkładam paluchy do silnika.
Sorry, za brak loginu, ale pisze z telefonu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:55, 12 Maj 2015    Temat postu:

dzisiaj z exc 525 siadłem sie przejechac exc 125 z 02 roku, silnik pewnie w idealnbym stanie nie jest, ale zadnych upierdliwych wibracji nie czuć. wiadomo costam drga ale nie jest to odczuwalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 19:00, 12 Maj 2015    Temat postu:

No na pewno nie do tego stopnia, żeby na nogach czuć i być zmęczonym. Coś musi być nie tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:28, 12 Maj 2015    Temat postu:

Różni ludzie różnie to odczuwają.
Moja 380 łamała plastiki na postoju od wibracji a paliwo samo mieszało się w baku.
Jedni jeżdżą 4T bez balansera i im to nie przeszkadza a inni wręcz gubią plomby.
Uważam, że powinieneś się przejechać innym lub dać się przejechać komu innemu bo może jesteś zbyt wrażliwy na wibrację.
2t i 4t to nie jest to samo. Wibracje to jedna z różnic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly0wariat




Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia

PostWysłany: Wto 20:52, 12 Maj 2015    Temat postu:

Ogólnie wibracje pod przyrodzeniem są dosyć przyjemne, można jeździć z uśmiechem na twarzy, ale stopy jednak nie lubią tego typu masażu.
Gdy tylko znajdę przyczynę w silniku od razu napiszę na forum żeby ograniczyć poszukiwania dla przyszłych użytkowników ktm z podobnym problemem. A jeśli problem tkwi we mnie to po prostu pozostaje się przyzwyczaić.
Dzięki raz jeszcze za przybliżenie charakterystyki 2t.
W niedalekiej przyszłości rozkręce silnik.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin