|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:07, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
która masz rozwaloną?
i nie pod kopką zaraz tylko na samym dole silnika jeszcze pod dźwignią hamulca jest sruba spustowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 10:06, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
chcesz ją wyrwać z karteru?
Rozumie że objechała się? porządne kombinerki, najlepiej takie czeskie, albo jeszcze ściąć ja z jednej strony żeby miala płaską powierzchnię, podgrzać palnikiem karter wokół niej i musi się wykręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Wto 14:53, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Przyspawaj nakrętkę od śruby do tej śruby spustowej poczekaj za wystygnie i odkręć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:37, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nie on ma obrobione w środku skoro pisze o nagwintowaniu
u mnie tez ten drugi pod kopka jest przekręcony i obraca sie dookoła ale za ciul nie chce wyjśc wiec skoro nie cieknie to zostawilem i spuszczam druga dziurą
ale skoro u cieie nie ma to kombinuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:12, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
gdzieś na allegro albo ebayu widziałem takie zestawy naprawcze do KTM składające się z nowej śruby spustowej oraz "sprężyny" helicoil.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 16:12, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:07, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no moze byc ciężko
ja osobiście dla pewnosci bym sobie połowke ściągnal i może od 2 strony prubować i nagrzewając wybijać lub wykręcać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:32, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no nie zartujcie zeby z powodu uszkodzonej sruby spustowej rozbierac silniek !!!! i nic na sile, zadne wyrywanie bo wiecej szkód narobisz poprostu ja rozwierc i wyjmij powoli zwoje gwintu z obudowy a jak w obudowie masz uszkodzony gwint to jeszcze prosciej bo wystarczy wykrecic stara i nagwintowac i wkrecici rozmiar wieksza a jak jest malo miejsca mozna z drobniejszym gwintem albo dorobic tulejke i dac taka sama srube jak oryginalna.
Jak sruba sie obraca a nie chce sie wykrecic to tez sa sposoby na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:37, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak zerwany gwint na wale. Bez przecięcia śruby nie było szansy wykręcenia. Rozwiercić pewnie trudno bd jeśli już śruba do kasacji to najlepiej ściąć łepek śruby i ja po prostu wypchnąć tyle że do środka i w zależności czy gwint w karterze jest uszkodzony czy na śrubie to naprawić przez gwintowanie lub wymianę uszkodzonego elementu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:22, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
tylko jak wepchnie do środka to jak to wyjmie później?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:42, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no w pol rozebrać silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:11, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bez sensu robota silnik rozpoławiac żeby dostać wykrecic srube na zewnatrz xd oddaj to fachowcowi i zrobi to jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 21:02, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I z jakimś wbijaniem czegoś w tą śrubę, zeby to odkręcić też uważal bo kartery sa magnezowe z dodatkiem alu (dokładniej Mg Al 97) i to jest dośc kruchy materiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|