Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM sx 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:07, 01 Mar 2012    Temat postu:

która masz rozwaloną?
i nie pod kopką zaraz tylko na samym dole silnika jeszcze pod dźwignią hamulca jest sruba spustowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 10:06, 06 Mar 2012    Temat postu:

chcesz ją wyrwać z karteru? Shocked
Rozumie że objechała się? porządne kombinerki, najlepiej takie czeskie, albo jeszcze ściąć ja z jednej strony żeby miala płaską powierzchnię, podgrzać palnikiem karter wokół niej i musi się wykręcić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 14:53, 06 Mar 2012    Temat postu:

Przyspawaj nakrętkę od śruby do tej śruby spustowej poczekaj za wystygnie i odkręć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:37, 06 Mar 2012    Temat postu:

nie on ma obrobione w środku skoro pisze o nagwintowaniu
u mnie tez ten drugi pod kopka jest przekręcony i obraca sie dookoła ale za ciul nie chce wyjśc wiec skoro nie cieknie to zostawilem i spuszczam druga dziurą
ale skoro u cieie nie ma to kombinuj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:12, 06 Mar 2012    Temat postu:

gdzieś na allegro albo ebayu widziałem takie zestawy naprawcze do KTM składające się z nowej śruby spustowej oraz "sprężyny" helicoil.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 16:12, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:07, 06 Mar 2012    Temat postu:

no moze byc ciężko
ja osobiście dla pewnosci bym sobie połowke ściągnal i może od 2 strony prubować i nagrzewając wybijać lub wykręcać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:32, 06 Mar 2012    Temat postu:

no nie zartujcie zeby z powodu uszkodzonej sruby spustowej rozbierac silniek !!!! i nic na sile, zadne wyrywanie bo wiecej szkód narobisz poprostu ja rozwierc i wyjmij powoli zwoje gwintu z obudowy a jak w obudowie masz uszkodzony gwint to jeszcze prosciej bo wystarczy wykrecic stara i nagwintowac i wkrecici rozmiar wieksza a jak jest malo miejsca mozna z drobniejszym gwintem albo dorobic tulejke i dac taka sama srube jak oryginalna.
Jak sruba sie obraca a nie chce sie wykrecic to tez sa sposoby na to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 23:37, 06 Mar 2012    Temat postu:

Ja miałem tak zerwany gwint na wale. Bez przecięcia śruby nie było szansy wykręcenia. Rozwiercić pewnie trudno bd jeśli już śruba do kasacji to najlepiej ściąć łepek śruby i ja po prostu wypchnąć tyle że do środka i w zależności czy gwint w karterze jest uszkodzony czy na śrubie to naprawić przez gwintowanie lub wymianę uszkodzonego elementu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:22, 07 Mar 2012    Temat postu:

tylko jak wepchnie do środka to jak to wyjmie później?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:42, 07 Mar 2012    Temat postu:

no w pol rozebrać silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:11, 07 Mar 2012    Temat postu:

bez sensu robota silnik rozpoławiac żeby dostać wykrecic srube na zewnatrz xd oddaj to fachowcowi i zrobi to jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 21:02, 07 Mar 2012    Temat postu:

I z jakimś wbijaniem czegoś w tą śrubę, zeby to odkręcić też uważal bo kartery sa magnezowe z dodatkiem alu (dokładniej Mg Al 97) i to jest dośc kruchy materiał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin