Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM sx 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:46, 25 Lut 2012    Temat postu:

tłok ok 80mth stwierdzasz ściągając cylinder mierząc go mierzysz tez tłok i sprawdzasz pasowanie od 0.05-0.06 zalezy czy kuty czy odlewany jak masz za duzy luz wymieniasz jak nie latasz dalej i po ilus tma mth znowu sprawdzasz
serwisóeka podaje co ile mth sie powinno to robić
korbowód jesli nie wiesz czy był wymieniany wymień średnio wymienia sie go co 2-3 tłok
do tego też bym ci radzil łozyska na wale wymienic jeśli oczywiście robisz remont Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:48, 25 Lut 2012    Temat postu:

W dziale serwisówki znajdziesz serwisówkę do swojego moto.
Ściągnij ją i dokładnie przejrzyj. Znajdziesz tam odpowiedzi na większość swoich pytań.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 0:32, 26 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:42, 25 Lut 2012    Temat postu:

mozna, ale sam jezeli o takie rzeczy pytasz na pewno nie ocenisz ;P jak ktos by miał taki sam sprzęt mozna na dzwiek porównac.
jak mocno tłok sie konczy, to wiecej pali, bardziej dymi i ma bardziej metaliczny dzwięk, tak jakby cos w wydech stukało Very Happy

to że akurat tobie mocno kopci moze byc spowodowane złym ustawieniem gaźnika, lub za duzą iloscia oleju w benzynie. jeszcze mógł pójsc uszczelniacz na wale i moze zasysac olej ze skrzyni.

na "oko" mozna troche ocenic stan tłoczka, sciagajac wydech i patrzac na tłok i gładź cylindra. duzo tak nie sprawdzisz. ale ewentualne rysy, przebarwienia czy brak nicasilu dało by sie ogarnąć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:46, 25 Lut 2012    Temat postu:

kopcić zawsze bd ale jak za bardzo kopci to za dużo to może być za duża mieszanka albo simmering na wale przepuszcza i olej z przekładni i pali go razem z mieszanką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:48, 25 Lut 2012    Temat postu:

puki masz zime sprawdź wszystko uszczelka cie wyjdzie koło 20zł orginał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:19, 26 Lut 2012    Temat postu:

kazdy olej do silników z mokrym sprzegłem sie nadaje. ja zawsze stosowałem motul transoil. ale polecam tez motul 300V, castrol GPS, castrol power 4T. oleje ipona,
olej wymienaisz co jakies 10-15 mth w zaleznosci od kondycji silnika. przy spuszczaniu widzisz czy leci czarna smoła, czy zdrowy olej. jak zdrowy to wymieniaj co taki sam czas. jak smoła - to wymieniaj częsciej.

ma tyle koni ile powinien mieć Very Happy - w zaleznosci od stanu technicznego ;P wątpie że dorwiesz gdzies bardzo wiarygodne infom najlepiej jest podjechac na hamownie. sprzęt masz leciwy wiec nawet jak znajdziesz jakies info ile ma fabrycznie - to twój o takim wyniku moze zapomnieć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Nie 21:29, 26 Lut 2012    Temat postu:

Do 2T leje BellRay Gear Saver SAE 75 W zimowa pora BellRay Gear Saver SAE 80 lato

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Nie 21:30, 26 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:28, 26 Lut 2012    Temat postu:

maciek napisał:
Do 2T leje BellRay Gear Saver SAE 75 W zimowa pora BellRay Gear Saver SAE 80 lato


Maciek a długo już stosujesz Bell Raya? Masz może jakieś porównanie do np. Motula?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 23:51, 26 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:

olej wymienaisz co jakies 10-15 mth w zaleznosci od kondycji silnika. przy spuszczaniu widzisz czy leci czarna smoła, czy zdrowy olej. jak zdrowy to wymieniaj co taki sam czas. jak smoła - to wymieniaj częsciej.


On chyba pisze o 2T. W 2T olej raz na rok lub co 4000km jak serwisówka każe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pon 0:14, 27 Lut 2012    Temat postu:

Na tym oleju jeżdżę już długo i nie mam żadnych problemów a olej zmienia się, co 3 baki koledzy z czech tez na tym oleju jeżdżą i chwalą go jest tańszy od motula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:02, 27 Lut 2012    Temat postu:

Moja serwisówka podaje 10MTH lub 1000km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pon 10:00, 27 Lut 2012    Temat postu:

W serwisówce pisze przed każdymi zawodami, 1 serwis po 10 godzinach, po 40 godzinach, minimum 1 raz w roku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 10:09, 27 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
Moja serwisówka podaje 10MTH lub 1000km


czytaj dobrze 1 serwis nowego motocykla.

Serwisówka silnika 1998-2003 podaje :"after 4000 kilometer or once a year"

a serwisówka silnika 2003-2007 podaje :" every 40 hours" i "at least once a year"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:11, 29 Lut 2012    Temat postu:

śruby spustowe powinny byc dwie
jedna pod kopka druga pod dźwignią zmiany biegów może ta 2 sie odkęci Very Happy u mnie tak samo ktoś przekręcil i zklejona cyzms obraca się ale nie cieknie
jak masz tą 2 to tamtędy spróbuj a 2 jak nie cieknie zostaw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 14:31, 01 Mar 2012    Temat postu:

pod kopką to 125/200 ma do sprawdzania poziomu oleju śrubę, ciężko będzie cały olej tędy spuścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin