Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX 250 2000 - Odcina na wysokich[ROZWIĄZANO -04.06.2019]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Betonowy15




Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie 9:37, 02 Cze 2019    Temat postu: KTM SX 250 2000 - Odcina na wysokich[ROZWIĄZANO -04.06.2019]

Witam
Nie mogę sobie poradzić z tym problemem,
Cross nie wkręca się na max obroty.
Robi takie charakterystyczne buu jak by miał za mało/dużo paliwa ew. gubił zapłon.

Co mogę powiedzieć:
Kolega wywalił sporo kasy na remont i raczej nie będzie zadowolony z efektów.
Silnik jest po kapitalce: tłok,korbowód, łożyska, uszczelki i uszczelniacze. Gaźnik też po remoncie(nowe dysze i iglica) i regulacja wg serwisówki. Świeca też nowa.
Olej Ipone Samurai 1:40

Co sprawdziłem:
Świeca czarna jak by miał za dużo paliwa,
Cewka, kabel i fajka podmieniona z mojego,
Szczelność wszystkich połączeń,
Cewka - oporność w normie,
Uruchomienie ssania podczas jazdy nie pomaga, nie daje różnicy,
Zawór pracuje płynnie i bez zacięć.

Teraz nie mam pojęcia czy szukać cdi.
Albo gdzie jeszcze szukać przyczyn?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Betonowy15 dnia Wto 11:04, 04 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 14:43, 02 Cze 2019    Temat postu:

jak masz druga taka fure podmien gaźniki moze cos tu namieszane skoro nie reaguje na ssanie to moze zamotnowany jest zły tłoczek jakis dobrany i tak na prawde jeździ cały czas na ssaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Betonowy15




Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie 18:52, 02 Cze 2019    Temat postu:

Próbowałem także tego rozwiązania.

Kurcze kolejny raz nie napisałem do końca, powinno być:
na ssanie reaguje w postaci zwiększenia obrotów silnika, ale jazda na ssaniu nie naprawia problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hopkins




Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica Zdrój, Nowy Sącz, Poland

PostWysłany: Pon 14:06, 03 Cze 2019    Temat postu:

Ssanie raczej nie będzie działać w zakresie wysokich obrotów bo za to odpowiada iglica i dysza główna.
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale jeśli motocykl jest dobrze rozgrzany do temperatury roboczej to przy prawidłowym składzie mieszanki dając ssanie motocykl powienien zgasnąć. Jesli zwiększa obroty to mieszanka jest zbyt uboga. Czy sprawdzałeś i czyściłeś rurkę mieszalnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Betonowy15




Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon 20:08, 03 Cze 2019    Temat postu:

I tak jest, na rozgrzanym silniku po załączeniu ssania maleją obroty i gaśnie, na zimnym po odpaleniu rosną i maleją wraz z rozgrzaniem.

Gaźnik zaliczył 30 min w myjce ultradźwiękowej

Edycja:
Przyczyna- za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej

Po przejechaniu się można było zobaczyć sporo paliwa w airboxie.
Kolejna sprawa jak zauważyłem to po zakręceniu kranika, to po chwili na luzie kręci do końca bez duszenia się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Betonowy15 dnia Wto 11:17, 04 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin