|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:16, 29 Cze 2013 Temat postu: KTM SX 250 2t 2009 Zatarty? |
|
|
Witam wiec tak jeżdżąc dzisiaj spotkała mnie nie miła niespodzianka.:(Lece sobie w lesie i nagle moto mi zgasło i poczułem dość mocne szarpnięcie(mieszanka dobrze zrobiona olej w silniku był)zero objaw wcześniej ani mocy nie brakło nic wszystko było ok.I ja na kopniak a tu stoi i nie da rady go nawet kopnąć.Dzisiaj za późno na rozbieranie ale jutro z rana się za to zabiorę.Macie jakieś pomysły co się mogło stać?Korba poszła czy tłok cholera wie ale jutro zajrzę.Jak ktoś ma jakieś pomysł co to poleciało to czekam na odpowiedz pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:22, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pewno tłok przetrzymany a zapałowałeś go na prostej. Nie dziwota bo to sx...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:02, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Na nicasillu czy tulei ? bo jak masz żeliwo mógł ci się zapiec tłok .. temperatura wszystko sie rozszeza ,jak tak to bez szlifu czy nowej tulei sie nieobejdzie ,jak masz nicasill tez w sumei mozliwe jak go przytrzymałeś na prostej jak powiedział barek. Nie powinno sie dokońca na ostatnim trzymać wiecj nic 30s .
Powodzenia jutro ,moze niejest tak źle ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:46, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Więc tak cylinder zdjęty i sytuacja wygląda następująco posypalo się łożysko nakorbie u góry.Tłok dostał strzała z resztek łożyska i cylinder tak samo.Na nicasilu mam i pomóżcie
Co robić.Cylinder w polsce niby nie dostępny.Tłok to pikus 450zł ale z tym cylinder jest lipa.Dostałem propozycje za 550 zł wprasowanie tulei tylko długo toreb czekać bo od 2 do4tygodni;(A sezon poleci jak z bicza.otwierać dalej silnik i coś robić od razu czy nic dalej nie zaglądac?i jak jest cylinder to po lewejstrone siedząc na motorze jest pokrywa i tam są jeszcze taka mała żebrak i jak by 2 wodziki i znalazłem tam srubki 2 jak by urwane co z tym o zrobić?Czekam na wasze propozycje i podpowiedzi.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:00, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ja bym pruł silnik, i tak szybko raczej części nie dostaniesz, lepiej sprawdxić wszystko po takim strzale, wał dac do wyważenia itp,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:10, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Masz świeży sprzęt ja bym kupił nowy cylek na nicasilu cena duża ale da się załatwić taniej. Bo co zatulejujesz i będzie gówno nie motor.
Reszte jak wyżej posprawdzać i cieszyć się jazda.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:43, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Więc chyba tak zrobię ją chciałem od razu wrzucić nowego cylka tylko nie mogę znaleźć.Kolego co masz na myśli jest drogi ale można dostać tańszy?Chciałem rozebrać dol i zobaczyć korbe i łożysko dole.A co masz na myśli itp?Wywalczyć wał i co jeszcze?Od razu zmienne oponę z tylu bo mam trupa już.Jak byscie mogli podrzucie mi jakieś porady i co trzeba sprawdzić.dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:56, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak masz kase a nie wiesz co ile ma mth to możesz wymienić choć łożyska na wale. Najlepiej wszystkie. A jak poszły łożyska na korbie to i korbę by wypadało może? Będziesz miał 100% sprzęt.
Taniej znaczy poszukaj po forach bo nie raz czytałem że ktoś pisał że może mieć taniej itp. Trzeba poszukać, popytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:16, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Masz rację korbe raczej też zmienię.tylko muszę poszukać gdzie dostać i wogóle bo tak to nie jest takie proste do 4t tak bez problem ale można2 t ciężko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 5:40, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Idziesz do serwisu KTM-a i w 10 minut części zamówione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 8:12, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
zobacz tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 7:39, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Co do SX i jazdy na prostej właśnie zrobiłem 4tys km po asfalcie prawie cały czas na full manecie z przerwami na przesmarowanie tzn odpuszczenie gazu i moto dojechało. Problemy były tylko z trefnym dyfuzorem poza tym skończył mi się chinski napęd bo uczyłem się latać na kole do tablicy. Udało się :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:21, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Więc tak szukałem trochę i znalazłem tylko że w niemczech komplet cylinder i tłok oryginał kto za około 700 euro przy obecnym kursie to koszt około 2900zł?Powie ktoś czy to jest dużą za takie części czy nie?Wielu znajomych zaleca mi tulejowanie a ją jestembardziej za nowym cylkiem bo mówią że za drogo to wyjdzie a różnicy żadnej.Co wy na to?A na części czekać muszę tylko że3-4 dni.Jutro zadzwonie do kto w polsce i popytem jak to wychodzi cenowo.To kolega widzę że ładnie dawał jak tak go rozsadzilo .pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:27, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
do aunera dzwoniłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|