|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian_007
Dołączył: 09 Mar 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 20:14, 18 Mar 2020 Temat postu: KTM SX 250 vs 125 HELLP |
|
|
Witam,
Mam na oku ładnego KTM SX 250 18r do kupienia, jest to mój pierwszy motocykl crossowy miałem już do czynienia z off-road,em ATV.
Jeździłem ostatnio Husce 300TPI ( w okolicy była więc udałem przypaliłem "frana" że chce kupić) i stanowczo mnie pokonała dlatego zastanawiałem się nad 125 na początek, lecz moje pytanie czy przy 250 jest bardzo duża różnica w gabarytach oraz jeździe?
Dodam 30l. i 170cm 80KG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:09, 18 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
jak 300 tpi cie pokonała to 250 SX to zdecydowanie motocykl nie dla ciebie.
gabaryty sa podobne, jazda wiadomo ze inna, ale sx 125 na torze potrafi bardzo duzo, i zdecydowanie bedziesz duzo szybszy niz na 250tce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian_007
Dołączył: 09 Mar 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 21:24, 18 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Bardziej przeraziła bo gabarytowo to już dość potężny kloc, jeszcze jak jest się niziołkiem to zbytnio nie siadły mi od razu ten moto.
Czyli technicznie typowo toro 125ccm do nauki dużo lepszy niż 250? To teraz wytłumacz po co robią te 250 jak to jest gabarytowo to samo tylko moc i w dodatku na nie korzyść trochę sensu nie rozumiem ? Raczej pewnie do KTM,a powinienem zadać to pytanie
PS... a SX-F 250?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krystian_007 dnia Śro 21:26, 18 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:44, 18 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
gabarytowo wszystkie motocykle są podobne - czesto plastiki pasuja zamiennie 125-500, elementy ramy również, róznic sie mogą wysokoscia zawieszenia - tu przed "ocena" trzeba by wyregulowac zawieszenie, ale crossówki zwykle sa nieco wyzsze, sx 125 nowy jest sporo wyzszy niz moja 300tka enduro z tego samego roku.
po co robią 250tki ? dla pro zawodników, i totalnych amatorów z kasą, tych drugich jest mało, a niektórzy zawodnicy moga sobie poradzic z mocą takiego motocykla,
SXF 250 to niezła opcja, porównywalna do 125 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian_007
Dołączył: 09 Mar 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 21:52, 18 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Rozumiem
Uprałem się strasznie na to 2T ale kupić coś rozsądnego i świeżego nie jest już tak łatwo jak patrze na olx/oto a duża więcej jest 4T w 250.
Jazda jest porównywalny tzn.. chodzi mi o naukę ?? 4T podobno dużo bardziej cięższe w jeździe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:09, 19 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
o nauke to prędzej na 4T jest łatwiej, motocykl ma wiekszy moment obrotowy z dołu, nie trzeba kręcic tak po obrotach zeby jechał, po odpuszczeniu gazu hamuje mocno silnikiem - nie trzeba tak dobrze operowac hamulcami, w 2T wymaga nieco wiecej zaangazowania ale przez to się wiecej nauczysz, ja miałem troche wypaczone uzywanie hamulców po 4T ( miałem 525 które czasem po odpuszczeniu gazu potrafiło przyblokować koło... ) i tylnego hamulca prawie nie uzywałem za to wiem że operowanie wszystkimi hamulcami to podstawa. ale jak masz sie nauczyc to i na SXFie dasz rade, oba sprzęty są na prawde świetne do jazdy na torze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|