![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:59, 24 Lut 2016 Temat postu: ktm sx mini adventure 50 2001 r |
|
|
kolejny problem z kolejnym motocyklem a raczej jego mniaturką w ktm-ce wykręciła się świeca i przy okazji załatwiła gwint w głowicy; gwint zregenerowałem nową świecę wrzuciłem gaźnik przeczyściłem i bak też i tu pojawił się problem; po odpaleniu moto chwilę pochodzi i zdycha ale to też nie zawsze niekiedy można nim pojeździć z 10 minut i chodzi normalnie po czym zdycha a niekiedy zaraz po odpaleniu zdechnie albo po dodaniu gazu. Objawy są bardzo nieregularne, ruszałem wszystkimi przewodami czy aby na pewno nie są któreś luźne, no i wygląda wszystko w porządku. Gaźnik czyściłem 2 razy także też niema mowy żeby on był winowajcą. Może macie jeszcze jakieś pomysły, albo chociaż książkę serwisową żeby można było się czymś pokierować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 21:58, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Opiłki starego gwintu nie porysowały cylindra/tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:25, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nie ponieważ głowica była zrzucona do regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 15:53, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro głowica była uszkodzona to tłok i cylinder chyba tym bardziej.
No ale Ty to widziałeś, więc zakładam że masz racje.
Sprawdziłbym świecę czy na pewno dobra dobrana, czy przerwa się zgadza. (do swojej sety kupowałem już kilka świec NGK i w żadnej się nie zgadzała)
Może gaźnik do regulacji?
Może coś źle złożyłeś?
Ostatecznie zmierz wszystkie wartości układu zapłonowego. W serwisówce masz podane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:59, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
a więc przyczyna częściowo określona; moto po odpaleniu traci na kilka sekund iskrę. Do przewodu WN podłączyłem lampę stroboskopową i po kilku sekundach pracy silnika jest krótka przerwa tzn iskra zanika na około 1 sekundy co powoduje wyłączenie się silnika. I teraz pytanie jak określić czy to wina cewko modułu czy statora, nikt w okolicy niema tego typu sprzęta i nie mam możliwości podmiany.
Ps. przewody są posprawdzane i wszystko z nimi jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|