Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTm sxf 250 2011 Problem :/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NachtKult




Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:09, 18 Maj 2017    Temat postu: KTm sxf 250 2011 Problem :/

Witam, mam mały problem z Kacikiem...
9 mth temu robiłem remont ( tłok, łancuszek, łożyska, korba, przebicie wału, zębatka od pompy wody zmieniona z plastikowej na metalową (chyba ze starszego modelu - tak mi tłumaczył mechanik Smile )
Moto bangla jak ta lala, został dobrze dotarty. Problem zaczyna się przy rozgrzanym silniku, jak się kręci to śmiga ale jak puszczam z obrotów to zaczyna się dławić i po dodaniu gazu zdycha... po około 20 min jak temperatura spadnie to odpala i można śmigać dalej. Chłodnice w stanie dobrym, prześwity na całej powierzchni - czyste. Sprawdzony przepływ wody ( organoleptycznie - kręci się w chłodnicy na jałowym biegu sprawdzałem )
Wiem, że SXF to śmigawka na tor a więcej mykam po lesie ale nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Może popadam w paranoje związane z temperaturą jednak wydaje mi się, że przed remontem piec nie bywał taki gorący.
Ps. Zawory, chyba wydechowe były lekko nadżarte, mechanik stwierdził, że można wypolerować i będzie ok. Z góry dziękuję Wszystkim za pomoc i mam nadzieję, że da się mi pomóc po lekturze tego "chaosu" który napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:54, 18 Maj 2017    Temat postu:

hmm ciezko powiedziec dziwne z tymi zaworami, to sa tytany wiec tam nie bardz jest co polerowac... moze byc nieszczelnosc w pewnym stopniu moze to powodowac taki problem.

inny problem to wtrysk paliwa i cały układ bo z tym roznie bywa, i własnie czesto jest róznica zimny/ ciepły


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:18, 18 Maj 2017    Temat postu:

sprawdź ustawienie zaworów, no i stator, ziomek miał cos takiego w husabergu , jak zimny to hulał , palił od strzała, jak się zagrzał to lipa,- okazało się że stator walnięty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pią 9:45, 19 Maj 2017    Temat postu:

sprawdź czujnik temperatury płynu w głowicy. Miałem podobnie u siebie. Wykręć czujnik podepnij omomierz. Sprawdź odczyt na zimno i po podgrzaniu np. zapalniczką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin