|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NachtKult
Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:09, 18 Maj 2017 Temat postu: KTm sxf 250 2011 Problem :/ |
|
|
Witam, mam mały problem z Kacikiem...
9 mth temu robiłem remont ( tłok, łancuszek, łożyska, korba, przebicie wału, zębatka od pompy wody zmieniona z plastikowej na metalową (chyba ze starszego modelu - tak mi tłumaczył mechanik )
Moto bangla jak ta lala, został dobrze dotarty. Problem zaczyna się przy rozgrzanym silniku, jak się kręci to śmiga ale jak puszczam z obrotów to zaczyna się dławić i po dodaniu gazu zdycha... po około 20 min jak temperatura spadnie to odpala i można śmigać dalej. Chłodnice w stanie dobrym, prześwity na całej powierzchni - czyste. Sprawdzony przepływ wody ( organoleptycznie - kręci się w chłodnicy na jałowym biegu sprawdzałem )
Wiem, że SXF to śmigawka na tor a więcej mykam po lesie ale nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Może popadam w paranoje związane z temperaturą jednak wydaje mi się, że przed remontem piec nie bywał taki gorący.
Ps. Zawory, chyba wydechowe były lekko nadżarte, mechanik stwierdził, że można wypolerować i będzie ok. Z góry dziękuję Wszystkim za pomoc i mam nadzieję, że da się mi pomóc po lekturze tego "chaosu" który napisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:54, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
hmm ciezko powiedziec dziwne z tymi zaworami, to sa tytany wiec tam nie bardz jest co polerowac... moze byc nieszczelnosc w pewnym stopniu moze to powodowac taki problem.
inny problem to wtrysk paliwa i cały układ bo z tym roznie bywa, i własnie czesto jest róznica zimny/ ciepły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:18, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdź ustawienie zaworów, no i stator, ziomek miał cos takiego w husabergu , jak zimny to hulał , palił od strzała, jak się zagrzał to lipa,- okazało się że stator walnięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pią 9:45, 19 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdź czujnik temperatury płynu w głowicy. Miałem podobnie u siebie. Wykręć czujnik podepnij omomierz. Sprawdź odczyt na zimno i po podgrzaniu np. zapalniczką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|