|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Genius123
Dołączył: 22 Gru 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bodzentyn
|
Wysłany: Nie 15:35, 22 Gru 2019 Temat postu: Ktm sxf 350 zaciera się |
|
|
Cześć. Panowie, panie mam taki problem z ktm 350 z 2014 roku. Otóż jak go kupiłem pojezdzilem może z 1mth, a silnik stanoł . Motor oddałem do naprawy diagnoza zatarta korba. Została wymieniona wraz z tlokiem I lozyskami tłok niby miał wymieniany 10mth jak go kupiłem a wyglądał strasznie. Odebrałem motor czas na jazdę i po 4mth silnik znów stoi w pewnym momencie teraz już postanowiłem sam rozebrać jak się okazało przeskoczył rozrząd napinacz się roz..... zdjołem górę i problem taki że tłok znów złapany przytarty ,korba przeżyła zawory całe. Myślę co nie tak że znów się przyciera krecilem wałem I z dysz co walą na cylinder I tłoka nawet grama oleju nie wyleciało mówię ciekawe jak pompy oleju rozkrecilem je I co widać plastikowa pompa to luzy jak nwm porysowana ta druga metalowa lepsza Ale też ma luzu I delikatne wrzery dodam że dekiel cały porysowany przy metalowej pompie i pytanie co oprócz tych pomp może być jeszcze nie tak co zrobić by ten ktm jeździł A nie non stop wiecie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:43, 22 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
trzeba rozebrać na czesci pierwsze, dokładnie ocenic WSZYSTKIE elementy, poskładać zgodnie z ksiązka serwisową - i bedzie chodził jak trzeba. jak sie nie znasz polecam zlecić to komus kto ma o tym pojęcie. kartery czasem po zatarciach warto wrzucic do jakiejs myjki nawet ultradzwiękowej i dokładnie przedmuchać wszystkie kanały sprawdzając drożność. po złozeniu wszystkiego przy pierwszym rozruchu warto zmierzyc cisnienie oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Genius123
Dołączył: 22 Gru 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bodzentyn
|
Wysłany: Pon 8:04, 23 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Henio wolę już sam to rozbierać I składać. Wydane było 3tys I pojezdzone 4mth więc wiesz. Jeszcze mam pytanie do cb. Powiedz mi Czy jak będę kręcił wałem kluczem od strony magneta to z dysz w skrzyni korbowej powinno coś wylecieć oleju czy dopiero przy większych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:15, 23 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
mozesz wydac i 10 tysiecy ale jak mechanik kiepski.... jak cos sie zatarło to PODSTAWĄ jest znalezienie przyczyny zatarcia, to nie chinski skuter żeby se zatarł z niewiadomej przyczyny. pompy oleju w tym modelu to podstawa.. jak ktos rozbierał korbe i nie zajrzał do pomp, to na pewno jemu bym nie zlecał napraw.
ciezko powiedziec czy od kręcenia kluczem ma leciec z dysz natryskowych olej, cos sie pojawiać może, ale nie musi lać tym olejem, jak juz lepiej krecic rozrusznikiem/kopać wtedy juz na pewno zacznie sie cos pojawiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|