|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:29, 20 Kwi 2013 Temat postu: KTM SXF 450 wersja Steve Ramon |
|
|
Witam
Kupowałem ostatnio części do moto w serwisie i po numerze ramy okazało się że mam jakąś limitowaną wersję Steve Ramon...moto z 2005r. Pytanie do was czy orientujecie się jakie są różnice od zwykłej wersji ? o ile w ogóle są
Drugie pytanko to jaki olej zalać do silnika, myślałem nad Motulem 300v tylko który wybrać 10w 40 czy 15w 50 ? Silnik obecnie na przeglądzie u mechaniora w srodę odbieram będzie nowy tłok sel. B nowa korba łożyska wału itp wiec będzie na dotarciu . Zeszły sezon jeździłem na Motul-u 5100 10w/40 . Z góry dzięki za pomoc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:38, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wersja Steve Ramon - czyli taka jak teraz robią Factory Edition czy Cairoli Edition Czy Dungey Edition - gerenralnie różni się kilkoma dodatkami z powerpartsów (półki,felgi,rama itp ) czyli całkiem zajebiście
Olej:
w/g manuala : Full synthetic oil (Motorex Power Synt 4T 10W/50)
Jak nie chcesz motorexa - szukaj cos w tych parametrach
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 9:33, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info, silnik rozumiem pozostaje bez żadnych zmian w tych seriach limitowanych ?
Odnośnie oleju... motorex jakoś do mnie nie przemawia w testach podanych na którymś forum wypadł podobnie jak 5100 a cena dużo wyższa... Co jeszcze możecie polecić ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:50, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, silnik bez zmian, chyba zmieniona jest trochę mapa zapłonu, ale mechanicznie to samo
jak nie motorex to motul 300V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:44, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | 10w/40 czy 15w/50 ? |
Jeszcze pytanko jaką wate/włókno kupić do tłumika byłbym wdzięczny za jakieś namiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 17:56, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
przemo86 napisał: | Anonymous napisał: | 10w/40 czy 15w/50 ? |
Jeszcze pytanko jaką wate/włókno kupić do tłumika byłbym wdzięczny za jakieś namiary |
Watę dobra by nie wypaliło jej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:11, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="przemo86"] Anonymous napisał: | 10w/40 czy 15w/50 ? |
ja lałem 10w40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:02, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="KristofSX"] przemo86 napisał: | Anonymous napisał: | 10w/40 czy 15w/50 ? |
ja lałem 10w40 |
Dzięki wielkie
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:41, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, też sie zastanawiam nad swoją wersją 450 -tki sprawdzam dane techniczne wszystkie sx maja 4 biegowe skrzynie moj ma 5 po vin wychodzi 2005 rok złote półki wydech akrap inne piasty zastanawiam sie nad wersja pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 13:40, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
steve ramon mial calkiem sporo dodatkow i dzisiejsze wersje carioli sie kryja.w ramonie miales zawias inny kpl uklad acrapa skrzynia inna sprzeglo inne i jeszcze kilka innych dosc istotnych dodatkow.moj kolega ma 125 sx tylla ratray w oryginalne to powiem wam ze fura robi wrazenie:)
Podobnie bylo z EXC w wersji Six Days Poland 2004 rok chyba - zawiac z czarnymi dolami i innym settingiem - wtedy to sxs bylo
tylki amor mial tytanowa sprezyne
motocykle 2t mialy caly uklad wydechowy doma a 4t akrapy.
trafic taka wersje w oryginale to graniczy z cudem - a chetnie taka bym przygarnal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:33, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
będzie łatwiej wam ocenic
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukaszd7 dnia Pon 9:34, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 10:07, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wg mnie oryginal ramon.trzymaj ten motor bo bedzie mozna na nim dobrze zarobic za jakis czas.tylko wiejskiego tuningu nie rob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 10:23, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszd7 napisał: | będzie łatwiej wam ocenic
|
brakuje czarnej spręzyny sxs ,
ale reszta git [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:35, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a wiadomo jaką to ma specyfikacje?? waga, moc.. itd. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:56, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
napewno kilka kg lżejszy niż zwykły sx, mocowo tez inny, zmieniona mapa zapłonu + inny wydech
sx ma ok 110kg , mocy fabryka nie podaje ale nie ma więcej niz 55KM ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|