|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quattro
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:59, 03 Kwi 2015 Temat postu: Który będzie najlepszy ? |
|
|
A więc zamierzam się do kupna ktm-a .Wiem tyle że będzie to na pewno enduro. Aktualnie jeżdżę na sx-f 250 . Wybrałem 3 modele :
exc-f 350 six days
exc-f 450 six days
exc-f 500 six days
Faworytem jest exc 500 ale pytam was o radę co będzie najlepsze dla mnie.Jeżdżę nie całe 3 lata .Mam 1.88m wzrostu i ważę 75 kg. Zastanawiam się czy exc 500 nie będzie ociężały. Chce zrobić dobry zakup , pewnie z salonu ponieważ chce mieć ten motocykl na długo .Do 2t jakoś nie jestem przekonany jezdziłem nawet lecz 4t mi bardziej odpowiada.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Quattro dnia Pią 15:00, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quattro
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:29, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze dodam że husqvarna fe 501 też mi się podoba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:48, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
hej
a jaki masz tam teren? 500 nie jest ociężała, jeżdziłem trochę 500 z 2014 i powiem że jakoś nie czuć że to 500, ergonomia pierwsza klasa, silnik żwawy ale do ogarnięcia jak już coś tam się pomyka, i nie do zajechania
fajny opis tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj długodystansowy test Adama Riemanna:
https://www.youtube.com/watch?v=nGL_I5KhjJY
co do huski - to taki six days + masz z tyłu pro linka, ale zawias ten sam, trochę lżejszy (sub-frame z kompozytów) i chyba trochę inaczej zestrojony silnik,
ogólnie z tego zestawu czego byś nie wybrał to będzie extraklasa, weź pod uwagę jeszcze Huskę FE350
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 18:28, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quattro
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:45, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Teren nawet fajny ,trochę górek, łąki , obszerne lasy. Ale jakbyś miał wybrać to 500 czy coś mniejszego , ja coraz bardziej przekonany jestem do exc500/fe501 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:14, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
500 w EXC już kiedyś przerabiałem, i teraz wybrałbym raczej coś mniejszego, wybór byłby ciężki ale raczej 450, a czy FE czy EXC 6D , musiałbym posmakować obydwu żeby wybrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quattro
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:33, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ale ze względu na moc wybrałbyś mniejszą pojemność ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:53, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy od terenów - jak masz długie proste, równy teren bierz 500te, u mnie płasko jak stół i żeby z ciekawszej miejscówki na inna dojechac to trzeba sporo prostych sciezek wtedy 500tka sie sprawdza, szybka, mało pali itp
jak chcesz troche techniczniej sie pobawic bierz 450tke, przyjaźniejsza dla uzytkownika względem 500ty, a jak trzeba gdzies podjechac to nie jest duzo wolniejsza itp. ale łatwiej bedzie sie pobawic w trudniejszym terenie
350tka to raczej stricte w ciezsyz teren bez przelotów, powiedzmy wąwozy, góry itp gdzie liczy sie to żeby nie wjechać pod podjazd mocowo, a żeby móc sterowac motocyklem wjeżdzając
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:11, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Warto pomyśleć nad Husqvarną FE. Jeżdziłem ostatnio na takowej i tylne zawieszenie na kiwaczce spisuje się dużo lepiej niż PDS w moim 6days.
Jest to odczuwalne głównie przy hard enduro, ale jednak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quattro
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:51, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Lubie latać po wąwozach i górkach ...więc 500 sie nie sprawdzi ??? Po prostych tez się jezdzi i właśnie brakuje predkości w mojej 250 . A aż tak różnią się te 500 od 450 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:12, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Husqvarne zdecydowanie polecam, tylne zawieszenie na kiwaczce spisuje się super. Exc 350/450 ma bak 9l a huska fe 350/450 9.5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:08, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
to nie chodzi o to że 500tką sie nie da po górkach jeździc - da sie, nawet mozna sie w trial bawić na 500tce, tylko szkoda kupowac 500tki i nie wykorzystać tego co ma do zaoferowania tylko się męczysz z jej gabarytami i nadmiarem momentu, 450tka bedziesz jeździł pewniej i szybciej i mniej sie zmęczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Sob 8:59, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
500 bedzie ci sama wyrywac z rak przy technicznych podjazdach czy chociazby przy pokonywaniu przeszkod typu kłody. poprostu jest mocna do technicznych manewrów chociaz jej to nie dyskwalifikuje wogule ale ta moc... jak pizniesz z manety to cie przekreci a w 350 powiedzmy nie miałbys tego problemu. Rozumiesz co chcemy powiedziec..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|