|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chmielu11
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:55, 09 Lut 2012 Temat postu: KUPNO SX-F 450 2009-2010 |
|
|
Witam wszystkich,jest to pierwszy mój post na forum.Jestem zainteresowany tak jak w temacie kupnem takiego ,,KATA" Chciałbym zobaczyć wasze za i przeciw na temat tego motoru.Obecnie jeżdzę WR426 z 2002r lecz musze ją sprzedać ze względu na wiek,stan i operację kolana która czeka mnie pod koniec czerwca początek lipca.Motor używany by był głównie do wypadów niedzielnych głównie kilka podjazdów i przełajówka bez żadnego błota,i chciałbym w końcu nauczyć sie na torze polatać,wcześniej nie miałem takiej okazji.Pozdrawiam serdecznie Michał Chmielewski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 9:49, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hej ,
po wr426 to chyba lepiej exc, w tej samej cenie co sx-f z 2010 kupisz exc 2008-2009 rocznik, serwisowo wychodzi dużo przyjazniej niż sx-f, no i bardziej nadaje sie do "spokojniejszej" jazdy, ale na tor również.
a jeśli ustawiasz się tylko na sx-f - rocznik 2010 jest świetny, silnik został dopracowany, świetnie oddaje moc, nawet w 2011-2012 idzie ten sam silnik (różnica w ramie - kołyska na tył od 2011, i nowe sprzęgło - od 2012 ),
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 13:44, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak na tor to bierz crossa a nie hard enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chmielu11
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:40, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chce właśnie nauczyć się na torze jeździć,ale tak jak w pierwszym poście moim napisałem że byłby ten motor używany również do jazdy przełajowej,i nie mam tu na myśli jakiegoś bagna tylko podjazdy i jazda po lesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chmielu11
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:41, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oba te motory przypadły mi najbardziej do gustu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 13:32, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zdecydowanie pierwszy - nowa rama, kołyska z tyłu, zawias po tuningu, kilka fajnych dodatków, - wskoczysz na najnowsza półkę modeli KTM
drugi też niezły, widac że doinwestowany, ale to juz poprzedni model,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|