|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OPONA44
Dołączył: 13 Sty 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:14, 02 Sty 2019 Temat postu: lagi 4CS sxf 350 |
|
|
Pany pytanie trochę specjalistyczne .Może ktoś ma dokładne pojęcie na temat dziłania poszczególnych elementów składowych zawieszenia 4 CS dwukomorowe z kartridżem powietrzno-olejowym .A mianowicie chodzi oto za który etap docisku czy początkowy czy końcowy pracy lagi odpowiada kartridż ten który jest pompowany odpowiednim ciśnieniem .Wiem że wokół tego balona gumowego jest olej .Może ktoś mógłby trzasnąć wykładzik tak z sensem jak to pracuje na każdym etapie zciskania się lagi no i oczywiście powrót wiadomo też jest tłumiony.Pozdrawiam serdecznie i UDANEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:27, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
balon w 4CS ? na pewno to o ten zawias chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 21:49, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Dwukomorowy to nie 4CS
Teorie to się boję wygłaszać, ale olej pod ciśnieniem się mniej pieni i to cała zaleta.
Trochę jak w tylnym amortyzatorze.
Są fajne filmy na YT w szklanej strzykawce, jak się zachowuje olej bez ciśnienia i pod ciśnieniem.
Tak działają amortyzatory gazowe np. w samochodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:17, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
ciernik - jeszcze fajniej widać jak sie robi próżnie, jak sie próżniowo odpowietrza to wydawało by sie że olej bez zadnychb bąbelków - zmniejsza sie cisnienie i bulgocze że mało węzy nie rozerwie
co do samego dzialania - gaz jest rzeczywiscie po to by olej sie nie pienił, poprawia to prace zawieszenia - jak sie olej "przeciska" przez setting, to kazdy pęcherzyk powietrza czuć - fajnie to widac jak jest tylny amor zapowietrzony i syczy przy pracy. druga sprawa to gaz wypycha popychacz - zmiana cisnienai zmienia nieco charakterystyke, 3 rzecz to kawitacja przy duzym nadcisnieniu nie ma az takch zmian jak bez niego.
a co do samego pytania - kartridż odpowaida za kazdy centymetr ugięcia teleskopów i za początkowy i za dobicie
to jak amortyzator sie zachowuje, jakie ma tłumienie odpowaida olej, setting - czyli pakiet blaszek, poziomy cisnień, poziomu oleju.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OPONA44
Dołączył: 13 Sty 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:49, 03 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Witam.Konkretnie Pany chodzi o huskę ale wiadomoma wiele od kata i dlatego Pytam tutaj.Jeżeli chodzi o to czy to 4CS no to raczej tak Mam na lagach naklejki WP no i 4CS Nie wiem ale jak rozbierałem je żeby uszczelniacze wymienić to budową przypominały dwukomorowe tylko w kartridżu balon jest.Huska fc350z 2014 jak coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:17, 03 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
bo w dwukomorówkach WP jest zawsze balon chyba od samego poczatku tak było
4CS nie ma balona
jak chcesz to ci moge sprzedac naklejki od powietrznych amorków ktos taka miał to nakleil (4cs)
jak widze po schematach to zwykła dwukomorówka
swoja drogą jak rozebrałes kartridż to dobrze poczytaj jak go odpowietrzyć bo warto to zrobic sumiennie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|