|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTEX1998
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:25, 22 Cze 2015 Temat postu: Łańcuszek rozrządu |
|
|
Witam zamierzam zmienić łańcuszek rozrządu w ktm sxf 250 2011
Teraz pytanie wiem ze trzeba walki rozrządu ułożyć na wskazanych liniach. Lecz nie wiem gdzie sprawdzić położenie wału. na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 9:28, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
hej
wszystkie info masz w repair manualu - u mnie na stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTEX1998
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:12, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.
Wydaje mi się ze wiem jak to zrobić.
Walki rozrządu trzeba ustawiać na wyznaczonej lini
Zaś wał na pozycji zębatek. I teraz takie pytanie czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:11, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
BARTEX1998 napisał: | czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img] |
Wywiercić otwór, ewentualnie rentgen.......
W jaki inny sposób bez rozkręcania sprawdzisz to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:30, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
GMP określasz przez otwór świecy.
Zamiast świecy wkręcasz czujnik zegarowy lub coś wkładasz nie rysującego tłok i patrzysz kiedy to coś będzie najbardziej wystawać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:37, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:08, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ? |
Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 20:47, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | wójo napisał: | a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ? |
Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą. |
od czego moze zalezec rozbieznosc w połozeniu w takim razie? jakies wady fabryczne? w złym miejscu wyciecie połksiezycu? Swoja droga to ja zawsze "ufałem" tej srubce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Czw 20:48, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTEX1998
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTEX1998
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:09, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
BARTEX1998 napisał: | No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika |
zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz stary łańcuch, zapinasz do niego nowy, przeciągasz, ustawiasz rozrząd, zapinasz i zrobione
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 16:10, 26 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:16, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tam są w ogóle łancuszki zakuwane ? czy juz spięte ? mozna pokrywe sprzęgła rozebrać, spuscic górą łancuszek. i bez rozpinania, uszczelke sprzegła nie zawsze idzie na straty od razu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 7:19, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Najłatwiej w Twoim przypadku to wkładasz do cylindra przez otwór na świece drut najlepiej taki z ogrodzenia powlekany plastikiem dajesz 5bieg i ruszasz kołem do przodu drut będzie się poruszał góra dół, zapamiętujesz najwyższy punkt, zginasz sobie w tym miejscu drut następnie szukasz miejsca blokady wału, jak zablokujesz wsadzisz drut i będzie na gorze to masz w dobrym miejscu i możesz zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|