|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:26, 17 Lut 2015 Temat postu: linka gazu i dekompresatora sx450 2003 |
|
|
witam
zastanawiaja mnie 2 sprawy moze ktos podzieli sie wiedza
1. linka dekompresatora ile wkrecic ten króciec w gwint by bylo w sam raz (zeby nie ciagnelo i nie bylo za lekko )
2.od jakiegos czasu nurtuje mnie sprawa ulozenia linki (linek) od gazu gdyz jak je ukladam tak jak sa na zdjeciu to zdarza sie ze jak na postoju przy odpalonym silniku skrece kierownice w lewo to linka napina sie sama i dodaje gazu.czy moze wsadzic je nie tak jak teraz tylko nad kolek co opiera sie na nim zbiornik paliwa.tylko tez nie wiem czy nie beda za mocno zagiete
moze akurat ktos mial taki problem i podzieli sie spostrzezeniami
za podpowiedzi dziekuje i pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] | [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 1:00, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Co do linek to ja mam puszczone górą,miałem taki problem jak Ty po wymianie gaxnika kupiłem dłuższą i problem znikł.Co do deko to linkę ustawiłem tak,że uchylenie zaworów następuje w końcowej fazie około 1/4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:54, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
co do dekompresatora, trzeba obczaić na oko, róznie linki są wyciągniete itp itd. ja wkręcam nie duzo, powiedzmy do połowy. reguluje też przy ten klameczce na górze. generalnie im luxniejsza tym lepiej, najlepiej żeby dzwigienka zaczęła podpierac zawór po kilku mm wcisniecia dopiero. najlepiej sobie kopać i obczajać. ale ja na oko robie i zawsze jest ok. lepiej luźniej niz za ciasno.
linki idą bardzo prosto, od rolgazu prosto przy kierownicy ( od strony kierowcy, nie przechodzą przez żadne lagi czy zadną kierownice) i prosto idą pod bak i do gaźnika. nic nie przecinają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:38, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dekompresator regulujesz gdy wał jest w gmp w suwie sprężania (to samo połozenie jak do regulacji luzu zaworowego, upewnij sie tez czy masz odpowiedni luz na zaworach) i ustawiasz tak zeby dzwigienka miała lekki luz. Wtedy masz pewnosc ze zawory wydechowe nie bedą podpierane przez dekompresator a sam mechanizm nie bedzie miał nadmiernego luzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|