|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:48, 07 Maj 2013 Temat postu: Łożysko głowki ramy i łozysko tylnego Koła Sx 250 2009 r. |
|
|
Wiec znów mały problem ostatnio po przejażdżkach po lasach zaczełem odczuwać iż na dłuższysch prostych buja mi strasznie tyłem ciężko jest to opoanowac jadac na 4 i dając mu w dyfer tyl mocno mi ucieka na boki nawet na dość twardym podłożu a nie jak zawsze rwało go na "koło"I sprawdzajac luz na kole tylnym(moto na podstawce i poruszałem kołem w lewo prawo)czuć delikatny luz i to jest na kole a nei na wahaczu.I pytanie poniżej zapodałem fotki tylnego koła i jak ściągnąć to łożysko bo brak mi pomysłu
Po drugi kiedyś juz poruszłem temat łożyska główki ramy i było widać ognisko rdzy z niego dlatego dzisiaj rozebrałem cały przód lagi i cała resztę i to jest efekt tego co tam sie stało.
I mam problem bo nie wiem jak sciagnać to łożysko dolne bo górne jest ok tylko dolne lekko przyrdzewiało.I teraz jak mam zamówic zeby było gites nie ma tam żadnych numerów i wogle i nei iwme jak je sciagnac i wq która strone
I zastanawia mnie co to za różowa substancja jakiś smar specjalny pewnie.Moto rozebrane odpoczywa teraz a ja czekam na wasze podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lecha1koks dnia Wto 18:51, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 19:03, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co do koła to pierw wybij te tulejki dystansowe. następnie ściagnij simeringi oraz pierścień segera jest z jednej strony. Dalej podgrzej piastę i wybij łożyska. Przy montażu nowych łożysk nasmaruj je smarem pożądnie (najlepeiej smar wodoodporny) i podgrzej znów piastę (ożyska do zamrażalki możesz wsadzić) i łatwo je zamontujesz.
Co do główki ramy to ładnie ktoś ją zaniedbał . . .
Środek główki ramy możesz wziąśc jakąś dugą szczotkę i spróbować wyczyścić tam w środku.
To czerwone na sztycy to co to jest?
Co do zdjęcia łożyska rozwal koszyczek. Potem walnij całość w imadło i pierdzielnij w sztyce młotkiej to zejdzie. Przy montażu nowego łożyska podgrzej je.
Co do symbolu łożysk to powinno Ci pomóc
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Wto 19:05, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Wto 19:16, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Koło przód i tył
Nr. kat 0625069068 łożyska GR.BALL BEAR.6906 DDU2CG23S6NM
Tył nr. kat 0625060058 GR.BALL BEAR.6005 DDU2CG23S6NM
Nr. Kat 0760354771 uszczelniacza SHAFT SEAL RING 35X47X7 TC
Tył Nr. kat 0760324771 SHAFT SEAL RING 32X47X7 BSL
Nr. kat 78009012000 tulei dystansowej SPACER BUSHING F. FR. WHEEL 08
Tył Nr. kat 78010016000 BUSHING FOR HUB 08
Nr. Kat 54201081100 TAPERED ROLLER BEARING CPL. 06 Łożysko główki ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:40, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
co do koła, to profesjonalnie, uzywa sie wybijaka specjalnego. mało profesjonalnie - wybić mozna byle prętem. średnio profesjonalnie, wybic mozna uzywając jakiegos miekkiego materiału - bardziej miekkiego niż dystanse. potem samo łozysko mozna praktycznie na hama wybić byle czym. szkoda sie cackać ze złomem. byle nie uszkodzic gniazda w feldze
swoja droga widze że masz jakas fajna zebatke. mozesz cos o niej powiedziec ? ciezka jest ? duzo wylatałeś i mozesz ocenić jak z wytrzymałoscią ?
co do sztycy - moze byc tak jak kolega. ja sobie poradziłęm, nacinajac bierznie dremelkiem ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:51, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego z ta zembatka to jest bardzo lekka mam go 2 miesiace i kupilem z ta zembatka juz z wytrzymaloscia dosc mocno i czesto go uzytkuje wiec nawet zeby nie sa polamane i chyba zemby sa aluminiowe ale nie jestem pewien.Lozysko sciagniete z kola wybite i teraz musze zamowic.Tylko jaki smar do tego?A ten rozowy to smar specjalny jakis.A o gory jest czarny bo pracowalo tam.Tylko trzeba tez tocznie wymienic nie?A w glowki ramy sa 2lozyska jedno dobre drugie nie.Ale wymienie od razu 2 co nie?Macie jakis dobry sklep gdzie zamawiace czesci?Bo nie wazne jak daleko i tak kurrierem bede zamawial.Dzieki za filmiki bardzo przydatne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:24, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ta zębatka to niezły wypas jest:
[link widoczny dla zalogowanych]
ponad 100 funciaków nowa, będziesz na niej śmigał do końca świata
Smar do łożyska nie musi być specjalny jakiś, zwykły w zupełności się nadaje,na glówce ramy wymieniamy wszystko co jest do wymiany, czyli dwa łozyska + bieżnie,
łozyska do koła i główki ramy dostaniesz w każym sklepie z łożyskami,
na forum w dziale serwis jest temat z rozmiarami łożysk, spisz i kupij, wyjdzie duzo taniej niż zamawiać, a jakościowo masz to samo.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:53, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem ci kolego ze moto kupilem juz dosc mocno doinwestowane(Stopki duzo szersze,glowice inna,tuningowy gaznik,kierownica inna,Klamka sprzegla nie lamiaca,Carbonowe wstawki na ramie i zbiornikui pare innych dupereli przewody chlodzenia pomaranczowe)Tak jak mowilem moto jezdze jako amator i naprawde daje rade.Ostatnio w weekend bralem udzial w imprezie dakar mielno cross country i 2 dni po 1,5 h i zero przeciwstawiem chodzi do tej pory.Tylko filtr trzeba czyscic wiadomo.Z tymi loxyskami mowisz ze w normalnym sklepie?A tak po za tym moto latalo w angli i ktos na nie nie zalowal.Zostala jeszcze nakleika "Riley 222"Szukalem troche o tym ale nic nie znalazlem takiego.W moim odczuciu moto jest sporo silniejsze od standardowej wersji.Probojac sie z kumplem 250 sx z 2006 roku na starcie mu odchodze i dalej tez.Wiec modyfikacje sporo warte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|