|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:47, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a co to za porównanie jak mozna porównac 250 w 2T do 250 w 4T nie dziwne że CRF ma 12 koni mniej jak to inna klasa jest całkiem.
mozna równac włąsnie z CRF 450 ale róznica 1.8 konia jest znikoma. jak sie wsadza tłok 1 pierscieniowy albo 2 pierscieniowy jest wieksza róznica ;P po 2 wiekszą róznice odgrywaja tutaj role opony, paliwo, ustawienie gaxnika itp
no jedynie porównanie z YZ 250 czyli równą sobie ale znów 3.5 konia to nie jakaś masakra. jak amator (nie mówie świerzak ) siądzie na YZ czy na SX nie poczuje róznicy to i tak idzie jak pociąg od dołu do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 10:40, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się tu z niektórymi opiniami - moim zdaniem wyciskać ostatnie poty z setki niż być mistrzem prostej na 450, ale jak kto woli.
Ja stawiam na technikę, a 125 jest wystarczające żeby się jej nauczyć; )
ps. nie mówię o nauce jazdy ogólnie motocyklem bo to nie moje 1sze moto...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cristiano177
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Śro 10:55, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Danke Karolll8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejos73
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań / Przeźmierowo
|
Wysłany: Nie 15:44, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
siema,
ja siedze w 2t dosc mocno, sam przerabiam silniki, składam to i owo. Aktualnie latam na EXC 250 2t przygotowanym typowo na tor - zawiechy w Promax'ie + wydech KTM FMF (powerparts) + głowica VHM pod wysokie obroty. Do tego lekko dłubnięty cylinder i zawór wydechowy --> motor idealny do latania. Miałem okazje jechac EXC 530, RMZ 250, SX 450 i naprawde ten motor jest równie dobry. (nie wspominając o okropnej pozycji na suzie...)Moze i nie ma jakiegos wielce Nm, ale jak lata sie tylko w wyzszych partiach obrotów, to można sie dobrze bawić. 2t ma tą przewage, ze w motocyklach z tymi silnikami srodek ciezkosci jest nisko, nie jak w 4t że jest wysoko i dodatkowe kg zmiejszaja manewrowosc moto. Jedyne co u mnie brakuje to skrzynia z sx, ale bedzie z czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 16:10, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Każdy ma swoje ulubione motocykle i swoją opinie ja sam jeżdżę na 2T odkąd pamiętam próbowałem na 4T, ale jakoś mnie nie ciągnie do 4T powiem szczerze ze 4T ma fajny odgłos silnika, jeśli ktoś go wykręca ja osobiście wole 2T posiadam ktm 300 exc 07 i jestem z niego bardzo zadowolony motocykl jest naprawdę super i posiada moc już od dołu nie musząc pod stromy podjazd piłować manetką jak w starszych motocyklach 300 EXC można porównać do 450 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:42, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a ile wam pala te smierdziuchy na 100km ?? A jeszcze jazda w blocie czy glabszej wodzie na 2t jestem ciekaw jak to wychodzi gdzie wlasnie wykorzystuje sie moment obrotowy zeby nie zerwac przyczepnosci. 2t moze i dobre na tor ale endurowanie tylko na 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:44, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | a ile wam pala te smierdziuchy na 100km ?? A jeszcze jazda w blocie czy glabszej wodzie na 2t jestem ciekaw jak to wychodzi gdzie wlasnie wykorzystuje sie moment obrotowy zeby nie zerwac przyczepnosci. 2t moze i dobre na tor ale endurowanie tylko na 4t. |
ja też jestem za 4T, tylko traktor!
ale Powiem Ci że jak patrzę na kumplat który lata na 250exc po skałkach i korzeniach to sie czasem zastanawiam
tylko że gość jest naprawdę dobrym riderem i generalnie na co by nie wsiadł to będzie ogien (starty i podium w generalce w MP/PZM Enduro)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:42, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
zawodowiec na wszystkim dobrze pojedzie ale dla amatora bardziej przyjazny bedzie 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejos73
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań / Przeźmierowo
|
Wysłany: Pon 19:53, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak jak was czytam to zastanawiam się jaki % zawodników Erzberg Rodeo lata w 2t... i dlaczego akurat 2t.
no i poszanowania dla 2t wiecej prosze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 21:22, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie to, że jest lepszy.
Po prostu każdy lubi co innego.l
Jeden lubi cukier, drugi jak mu nogi śmierdzą.
Ja osobiście mam 125 2t i myslę ,że ludzie z odpowiednią techniką z palcem w dupie objadą mistrza prostej na 450 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:34, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | zawodowiec na wszystkim dobrze pojedzie ale dla amatora bardziej przyjazny bedzie 4t |
yeah dokładnie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:36, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | Nie to, że jest lepszy.
Po prostu każdy lubi co innego.l
Jeden lubi cukier, drugi jak mu nogi śmierdzą.
Ja osobiście mam 125 2t i myslę ,że ludzie z odpowiednią techniką z palcem w dupie objadą mistrza prostej na 450 4t. |
true true, jeździłem na 520sx, na tych samych zawodach jechał Obłucki na setce, nawet nie wiem kiedy mnie łyknął , a dodam że chyab 6 miejsce zrobiłem na tym evencie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 19:45, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
MASLAK1234 napisał: | 4T SĄ ZAMULONE W PORUWNANIU DO 2T SAM MAM KTM SX250 2T I NIGDY NIE PRZESIADŁ BYM SIE NA 4T . ZADNA 4504T A NAWET WIEKSZA POJEMNOSC NIE DORÓWNA 2T NP 250 . A CO DO KRĘCENIA MANETKI DO KONCA TO PO TO ONA PRZECIESZ JEST ZEBY JĄ DO KONCA KRĘCIC .WTEDY DOPIERO JEST OGIEN MÓWIE O 2T |
w 4T nie ma żadnego zamulania, jak odkkręcisz manetę to jest ogień, mocowo 450 ma porównywanie KM co 250, tylko inaczej przebiega oddawanie momentu.
poza tym liczy się rider nie moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Wto 19:56, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja szczególnie lubię płacz jak się 4 T posypie bez obrazy! Każdy jeździ, na czym woli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Wto 19:57, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|