Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moce 2t Vs 4t
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 22:18, 18 Lip 2011    Temat postu: Moce 2t Vs 4t

Jak wiadomo 2t ma gorszy dół ale wyżej idzie jak szatan ,,,,,
natomiast 4t idzie inaczej mony dół itp
znalzłem na necie rozpiskę mocy z 2007 w której jest podane iż

ktm sx 125 ma ok 29.5kw <40,1 km przy 11650
natomiast sxf 250 29 kw 39km przy 11700
------------------------------------------
Czyli wychodzi zę 2t jest lepszy ?
kto ma jakie odczucia ? co do tego...
mozę ktos ma tablice co do 450 4t i 250 2t ? moce itp ?


Cool Cool Cool Cool Cool Cool [/url][/list]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:43, 18 Lip 2011    Temat postu:

ciezko dostac te info bo sam szukałem do swojego i nie znalazłem a troche sie naszukałem.

co do 2T i 4T. nie tylko moc sie w tym liczy, nie zapominaj o momencie obrotowym. 4T dysponuje znacznie wiekszym momentem dostepnym od najnizszych obrotów. 2T nigdy nie zostawi rowu za sobą ;P 4T można smiało uzywać do kopania rowów xd jak dla mnie kwestia ogarniecia moto. w koncu na zawodach była klasa 125 w 2T i 250 w 4T i raz wygrywali na 2T a raz na 4t. szanse były w miare wyrównane. teraz wiekszosc zawodników dosiada 4takty, bo 2T mało co są produkowane. wiec teraz 4T rządzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 23:23, 18 Lip 2011    Temat postu:

koleś z mojej wioski ma dużo kapony
oddał swoja cr 250 do czech żeby mu coś z silnikiem robili nie wiem co dał kasy że głowa boli


dał wydech membrane w gaźnku....
mówił zę tej 250 brakuje tylko skrzydeł Razz


tak tak wiem miałem 450 sx Razz wiem jak to idzie Razz

i w tym roku tez bd sx ale 2006 lub 2006 oczywiscie 4t 450 Orange !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:33, 18 Lip 2011    Temat postu:

mozna. mój kumpel tez ma CR po tuningu. inna byc moze skrzynia biegów, na pewno inne sprzęgło. gaźnik z pompką przyspieszacza ( ale to chyba w ostatnich CRkach była norma) i jakies tam duperele miał zrobione i niby rakieta. ale co z tego jak sporo smiga i co rok musi remont robic xd a twój kumpel jeszcze moze miec wiekszy tuning to pewnie jak hdzies jedzie w lasy ma kilka tłoczków w plecaku na wymiane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 23:39, 18 Lip 2011    Temat postu:

hehe ....

zawsze dwa w plecaku i kompleta kluczy Razz
ale co do tej tabeli to widać zę ktm dominuje i to sporo w 4T o 3 konie a w 2t też 4 .....Smile

To dane z 2007 roku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:22, 19 Lip 2011    Temat postu:

ale to tez takie dane... bo np na 1 miejscu powinien byc husaberg ;P on ma wiecej mocy od ktma i jest lzejszy. a mimo to nikt tym jako tako zawodów wielkich nie wygrywa bo mało kto tym jeździ xd wiec tutaj zobaczyc mozna że nie liczy sie sprzęt tylko zawodnik Razz a sprzęty stoją na podobnym poziomie. a koń w tą czy 2 NM w drugą to małe znaczenie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 0:06, 27 Lip 2011    Temat postu:

To zależy od przeznaczenia. W moim przypadku 2t bo 125 pojemności zarejestrowane na a1 w przyszłości być możne jakieś 450 4t lub jak największej pojemności 2t
Zobaczę. W garażu czeka 2t w remoncie i doświadczenia na razie nie mam ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:22, 27 Lip 2011    Temat postu:

nie ma co porównywac smierdzieli do 4t, dla amatora tylko 4t. Jedyny kompromis to rzeczywiscie exc 125 jak nie masz prawka na A i chcesz legalnie jezdzic, albo silnik z 450-520 w ramie od 125 i masz papierowy niby legal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 16:42, 27 Lip 2011    Temat postu:

wójo nie koniecznie i dlaczego smierdziel ? ?
250 2t cholernie mocny z tego co mi zawodnicy z torów opowiadali trudno przewidzieć co zrobi do tego lekki ....a zawsze mozna go przerobic tłok 1 pierścieniowy wydech cos tam mozna jeszcze nie wiem ....
mozna mu mocy dobic.... o wiele więcej więć zadam pytanie dlaczego smierdziel ?

chyba zę żle zrozumiałem twoja odp.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:16, 27 Lip 2011    Temat postu:

wszystkie 2t to smierdziele, co do tuningi to nie widze potrzeby przerabiania nawet 125 a tymbardziej 250. Mialem 250w 2t i zero przyjemnosci z jazdy, sto razy bardziej wole jezdzic "slabym" kawasaki klx 250 niz suzuki rm 250.
Moze mam uraz do 2t ale nie trawie tego dzwieku i tej harakterystyki.

Tylko 4t POWER !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 20:21, 27 Lip 2011    Temat postu:

wójo - zboczenie zawsze jest tylko w jedną stronę Smile ja też uwielbiam 4T i za nic bym nie zamienił na 2T chociaż nie jeździłem. Ja nie lubie kręcić wysoko manetką zeby to miało kopa. Z resztą w moim kacie jeszcze ani razu nie odkręciłem manety do końca bo pewnie to by był mój koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolll8




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:55, 28 Lip 2011    Temat postu:

mentor to polecam sprobowac sie kiedys przejechac 250 2t zobaczysz jak to jest jak rozkrecisz manetke puszczasz a on jedzie dalej tutaj nie ma hamowania silnikiem. ze smierdziel to sie zgodze nie za fajnie jest jechac za 2t bo pozniej glowa boli.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz tutaj po co zwiekszac moc w 250 2t ona bez tego jest diablem. no chyba ze jezdzicie jak Blazusiak to wtedy rozumiem;).

P.S. tylko zeby nie bylo ze sie czepiam ale tak kolezenska rada Cristiano177

km-to kilometr, KM to kon meczniczny. Smile
kw - międzynarodowy kod ISO 639-1 języka kornijskiego
kW- kiloWat Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b1gruby




Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: london

PostWysłany: Sob 11:08, 30 Lip 2011    Temat postu:

tylko ze nawet teddy blazusiak trenuje 250 sx-em Smile mysle ze jest to najlepszy motocykle klasy cross. naprawde trzeba profesjonalnie i dlugo jezdzic, zeby wykorzsystac ten motor do konca. a co do 2t mialem 300 EXC, i nie ogarnialem tego motoru, sprzedalem po 3 miesiacach. Inny styl jazdy. pzodro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 20:15, 01 Sie 2011    Temat postu:

Ja nie pow Razz Karolll8 ze chce dla sb go przerobic:P
tylko podałem przykład ze istnieje mozliwość....
dodania tej bestyjce mocy ......

Powiem tak ost jechałem Rm 250 chyba 97 rok nie chce kłamać
mimo zę stary motor to zadbany i bd mi sie podobała charakterystyka od 4t jestem w stanie sie założyć I TERAZ POWIEM TO SERIO ROK ŚMIGANIA NA 2T I NAPRAWDĘ NIE JEDNEGO AN 450 BYM OBJECHAŁ.....

Każdy ma swój styl każemu coś pasuje Razz


---------------------------------------------


a wracając do mojego pyt ma ktoś wykres mocy 250 ale seryjny mierzony ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolll8




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 2:22, 03 Sie 2011    Temat postu:

Cristiano177 to mi sie udalo znalesc w necie:
250 2t 2010
Q: HOW DOES THE 2010 KTM 250SX RUN ON THE DYNO?
A: It’s a rocket ship! This is the most powerful 250cc motocross bike sold. On the dyno, the 2010 250SX made 49.05 horsepower at 8600 rpm and 30.95 foot pounds of torque at 8100 rpm.

For comparison purposes, here is how the 2010 KTM 250SX compares to the Honda CRF250, Honda CRF450 and Yamaha YZ250 two-stroke.

CRF250: The KTM 250SX makes 12.7 horsepower and 11 foot-pounds of torque more than the 2010 CRF250.

CRF450: The KTM 250SX makes 1.8 horsepower and 1.75 foot-pounds of torque less than the CRF450.

YZ250: The KTM 250SX makes 3.5 horsepower and two foot-pounds of torque more than the YZ250.

Ten kontekst mi sie najbardziej podoba:)
niestety wykresu zadnego tam nie, ma masz linka do calosci:
[link widoczny dla zalogowanych]


Tutaj masz porownanie kilku 450 roznych firm [link widoczny dla zalogowanych]
na wykresach z hamowni

Jeszcze znalazlem cos takiego o 530 exc
[link widoczny dla zalogowanych]
sa dwa linki do wykresow z hamowni

I 250 exc-f [link widoczny dla zalogowanych] jest tez wyktes z hamowni

to prawda tak jak napisales "Każdy ma swój styl każemu coś pasuje"
Ja mam 250 2t Smile i nadal pozostaje przy tym ze 49 koni zdecydowanie wystarczy dla tego motorku:).

Pozdrawiam !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin