|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Sob 0:21, 24 Paź 2015 Temat postu: Napinacz rozrzadu KTM-jak ustawic? |
|
|
Panowie mam pytanie jak prawidlowo ustawic napinacz rozrzadu(mechaniczny ze sprezynka).A I czy lancuszek rozrzadu bedzie pracowal prawidłowo gdy zaloze do niego zapinke? Wczesniej po prostu mialem go zbitego.Może bezpieczniej jest bez niej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:42, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
napisz jakie to moto jeszcze
generalnie tak - zakuty fabrycznie zawsze jest pewniejszy niz zakuwany samemu
jak napinacz mechaniczny ze sprezynka - czyli jak w silnikach rfs, odkrecasz ten korek dociskowy sprezynke, wciskasz stopke, montujesz do cylindra, potem wkladasz sprezynke i wkrecasz ten korek/srube. sprezynka sama wypchnie stopke z odpowiednia sila.
i na przyszlosc tez polecam zajrzec do ksiazki serwisowej tam wszystko jest
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Sob 23:00, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Temat odświeżam.Okazalo sie ze na napinaczu nie bylo żadnego zabka do napięcia i co najlepsze przeskakiwal on o jeden zabek i motocykl albo slabo palil albo tlok stawał w cylku.
Do was pytanie czy łańcuszek rozrządu dida za 119zl będzie ok czy inwestować w nowy iwisa za 200zl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:15, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
DID nie pasuje - ma troche inny kształt i z czasem wyrabia koła zębate
wiec jedyny pasujący nie "psujący" motocykla łancuszek to IWIS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 0:21, 01 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A ślizgi w jakiej cenie bo na allegro nie ma a jutro niedziela wiec nawet nie zadzwonie nigdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:54, 01 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
nadal zakładam że chodzi o RFSa podam cene jak do 525 ( do innych rfs beda te same )
ten napinajacy slizg 35 zł drugi dłuzszy 30 i jak cos ten dolny w zasadzie slizgiem nie jest ale 13 zł, ( ten co jest po łuku, od spodu zabezpiecza łancuszek przed przeskoczeniem na wale jak jest luźny czyli np rozpiety )
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:45, 01 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Aby zeby na kolach zebatych nie byly wyszarpane to zmieszcze sie w tych 300zl,dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 21:06, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Potrzebuję dwa wymiary tego wkręcanego "korka" w którym siedzi hydrauliczny napinacz rorządu.
Motocykl - sxf 450 2007-2010
Wymiary jak na rysunku - od kołnierza do końca gwintu i do końca w ogóle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomoże ktoś?. Ten korek najczęściej zostaje się na półce po wymianie napinacza na mechaniczny - może ktoś ma pod ręką. Z góry dziękuję.
Ten na zdjęciu jest od exc, a mi potrzebne wymiary od sxfa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pią 21:09, 11 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:18, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ciernik napisał: | Potrzebuję dwa wymiary tego wkręcanego "korka" w którym siedzi hydrauliczny napinacz rorządu.
Motocykl - sxf 450 2007-2010
Wymiary jak na rysunku - od kołnierza do końca gwintu i do końca w ogóle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomoże ktoś?. Ten korek najczęściej zostaje się na półce po wymianie napinacza na mechaniczny - może ktoś ma pod ręką. Z góry dziękuję.
Ten na zdjęciu jest od exc, a mi potrzebne wymiary od sxfa. |
hej, jutro poszukam swojego, jak znajdę to Ci podam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 21:25, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Super, dzięki
A mógłbyś cyknąć zdjęcie jak on wygląda? Chcę poznać różnice czemu ta część ma inny numer katalogowy niż exc a już same napinacze hydrauliczne są identyczne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pią 21:25, 11 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:28, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ciernik napisał: | Super, dzięki
A mógłbyś cyknąć zdjęcie jak on wygląda? Chcę poznać różnice czemu ta część ma inny numer katalogowy niż exc a już same napinacze hydrauliczne są identyczne. |
jasne , fota też będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 11:15, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
7mm
18mm
wygląda na to samo
jakpotrzebujesz to oddam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Wto 1:54, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ale super. Dzięki.
Korek nie jest mi potrzebny, ale dziękuję.
Dorabiam tu u nas kolegom napinacze mechaniczne i chciałem się upewnić bez rozbierania, że to to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Pon 18:49, 13 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | napisz jakie to moto jeszcze
generalnie tak - zakuty fabrycznie zawsze jest pewniejszy niz zakuwany samemu
jak napinacz mechaniczny ze sprezynka - czyli jak w silnikach rfs, odkrecasz ten korek dociskowy sprezynke, wciskasz stopke, montujesz do cylindra, potem wkladasz sprezynke i wkrecasz ten korek/srube. sprezynka sama wypchnie stopke z odpowiednia sila.
i na przyszlosc tez polecam zajrzec do ksiazki serwisowej tam wszystko jest |
Odgrzewam kotleta : ćwiartka z 2002r , exc
W serwisówce znalazłem zapis mówiący : dociśnij śrubokrętem trzpień, aż poczujesz lekki opór, następnie dociśnij o jeden ząbek dalej. ( Use a screwdriver to push the pressure pin in until you feel a slight
resistance. Then, push it in one notch further.)
Dociskacie ten trzpień czy sprężyna sama napnie napinacz i dać sobie spokój z tym śrubokrętem ?
Pytanie czysto teoretyczne: po zdjęciu napinacza jest możliwość że łańcuch na wale korbowym przeskoczy o jeden ząbek ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elMisza dnia Pon 18:50, 13 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:37, 13 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ciekawe nigdy tego nie doczytałem w sumie nie wiem po co ta procedura - bo przy wsadzeniu spręzynki i tak sie wszystko popchnie. moze chodzi o to że jak sie wsadza spręzyne to jest mało sztywna i żeby łatwiej ją zamontować to sobie wciskasz czyms.
w przypadku RFSa mało kiedy jest w ogóle szansa na przeskoczenie łancuszka na pewno bez napinacza sie nie da go przestawić chyba ze jakimis bardzo duzymi siłami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 20:38, 13 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|