|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:05, 29 Paź 2016 Temat postu: Nieszczelność sprzęgła oraz gaźnik |
|
|
Witam. Motocykl to sx 450 2006r.
Pierwszy problem to sprzęgło jakiś "mordownik" urwał odpowiecznik i pospawał to i ni jak wymienić teraz płyn. Ale problem polega na tym że ostatnio sprzęgło przestało pracować stopniowo klamka była coraz bardziej miękka a potem całkiem nie działało. Płynu w zbiorniczku zero, klamka się trochę poci myślę że zestaw naprawczy pomoże. Ale jak odpowietrzam?
Problem drugi mógł by mi ktoś powiedzieć ile trzeba wkręcić śrubę od mieszanki mam obecnie 2.5 obrotu.
Z góry dzięki za pomoc☺
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:14, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Obstawiam walnięty oring na wysprzęgliku ( na tym dysku) no i podstawowo zestaw naprawczy pompy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:08, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem dzisiaj odpowietrzam sprzęgło działa to papierem wszystko wyczyścićilem i nie ma wycieku na pompie przy klamce ani na dekielku kolo gwiazdki co to może być chciał bym dzisiaj zamówić części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:21, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | hej
sprzęgło możesz lazac tak:
śruba mieszanki - fabrycznie 1.5 obrotu |
Zrobił bym tak ale nie posiadam odpowiecznika. Jak pisałem ktoś kto miał ten motocykl go urwał oraz zaspawał miejsce w którym był.
Oring powinien mieć wymiary 23,52x1,78?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomas471 dnia Nie 13:04, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:25, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Kumpel jak kupił 380 to też miał urwany odpowietrznik. Z bratem zalewali to w ten sposób że pchali strzykawką do wężyka odkręconego od pompy. Później przykręcali wężyk w pozycji pionowej do pompy, przykręcali ja do kierownicy, zalewali pompę i pompowali tak długo jak leciały pęcherzyki.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:11, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze opcja wymienić śrubę od przewodu na taką z odpowietrznikiem.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:30, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
dokladnie, wymienic na taką z odpowietrznikiem srube. albo nawet - mozna odpowietrzac popuszczajac srube, i tez spokojnie da sie odpowietrzyc. akurat sprzeglo praktycznie samo sie odpowietrzy jak ktos ma cierpliwosc to moze i bez zadnego odpowietrznika odpowietrzyc.
mozna tez wciskac tloczek ( poleca babelki) i czekac az sprezynka go wypchnie i zassie nowego plynu,i znowu wciskac itd itd az sie odpowietrzy
co ja bym zrobil '? wyjal odpowietrznik wkrecil w jakies imadlo w pozycji pracy czyli w polowie mniej wiecej, wcisnąc klamke lekko i trzymal, jak sie zapada to obserwowac czy jest wyciek czy po prostu oring nie trzyma. jak nie trzyma oring w pompie to rozbierz, wymyj dokladnie rozpuszczalnikiem pompe i zobacz czy nie masz rys, jak masz rysy to zestaw nic nie da
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:25, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem wysprzęglik i już wiadomo co było przyczyną a mianowiście złuszczyła się ścianka po której tłoczek pracuje. Rys nie ma z tego co widzę. I co teraz założyć nowy oring albo troszkę wiekszy i pojeździć do końca sezonu bo jest cały wytarty. Macie namiary na wysprzęglik?
Zdjęcia niżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomas471 dnia Wto 11:28, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:21, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
zakladasz ten oring naprawczy o wiekszych wymiarach (23.00 X 2.00 mm) i powinien trzymac cisnienie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 13:23, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 13:26, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To akurat jest raczej wytarcie od syfu a nie złuszczenie (łuszczą się przeważnie pompy magury - metal odchodzi całymi płatkami)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:15, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie Panowie zrobię tak jak mówicie pochwały dla was lecą☺
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 17:37, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Od siebie mogę Ci powiedzieć żebyś chociaż raz w roku wymieniał płyn/olej w układzie i przy okazji otwierał wysprzęglik. Roboty z tym nie ma dużo a na dnie jest taki syf że... sam już wiesz o co chodzi
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:50, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Wystarczy plyn czesto przepompowac na zmieniam plyny z 5x w roku i potem jak rozbieram to grama syfu nie ma i nic nie wytarte.
Co do problemu tak jak kolega napisal dac grubszy oring a wysprzeglik spoleruj i powinno dzialac
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomas471
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:11, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
No to teraz pytanie czym to spolerować ? Papier wodny? Jakaś pasta polerska i szmatka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|