|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Nie 12:29, 23 Kwi 2017 Temat postu: Odbudowa KTM 520 sx 2002 rok |
|
|
Jestem nowy u was wiec Dzień dobry. Sprawa wygląda tak że kupiłem 520sx po zerwaniu łańcucha rozrządu
Rama,zawieszenie ogólny stan mot dobry. Pierwszy właściciel, nic w nim nie wymieniał od nowości , mówił tylko że łańcuch drugi raz mu pękł i nie ma zamiaru go robić bo utrzymanie tego Ktma to wydatek dość spory.
I teraz tak silnik był rozebrany, w częściach potrzebuje wszelkich info jak złożyć.Chce wymieni wszytko w silniku ale wszytko jest w bardzo dobrym stanie.
Jak zły temat czy coś to tylko moja nie wiedza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:55, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
po zerawaniu rozrzadu wszystko w dobrym stanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:09, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
i oczekujesz ze bedzie ktos krok po kroku opisywał co masz do czego przykręcic ?
chyba ktos by sie musiał ostro nudzic
sciagnij sobie ksiązke serwisową - forumowego kolegi kristofa kristofsx.com tu znajdziesz. albo na stronie ktm.com pobierz do swojego modelu service manual. i tam jest wszystko krok po kroku co robic. najpierw jak rozebrac silnik. potem praca na poszczególnych czesciach - czyli ocenia, itp. a potem składanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Nie 22:45, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
W silniku zero uszkodzeń po zerwaniu rozrząd. Korowód nie ma luzu co mnie bardzo dziwi, cylinder tez ok. Aktualnie wyjełem wszystkie łożyska które i tak sa jak nowe. Wszytko mnie to dziwi bo od nowości oryginale części. Zaraz sobie obczaje te serwisówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Sob 19:31, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie nie wiem dokładnie z którego roku jest ten KTM daje numer vin
-VBKMXM4332M326948-
Dodam że mam dwie sprężyny na zaworach zwykłe nie stożkowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:01, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
wychodzi ze 2002. sx na pewno bo ma MX w vinie.
jak masz 2 sprezyny znaczy ze masz stalówki, ale tym sie nie ma co sugerowac, mógł ktos wrzucic od EXC zestaw zaworów, jakbys miał fabnrycznie tytany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Śro 9:00, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Henio za info.
Kolejne pytanie odnośnie pierścieni tlokowych, czy ktoś orjetuje sie jakie wymiary ma nowy pierścień? Chodzi mi o szerokości ponieważ pomierzyli mi cylinder i nie ma jakiegoś znacznego zużycia ale gdy wkladam pierścień do cylindra to mam przerwe 1.20 mm dopuszczalne jest chyba 0.80 uważam że pierścień jest wytarty jednak nie mam porównania do nowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kszyba
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:07, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Piston ring end gap
compression ring . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 0.80 mm
oil scraper ring . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 1.00 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:03, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
niedawno mieżylem nowe pierscienie to wartosci byly o połowe mniejsze od dopuszalnego zuzycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kszyba
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:55, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Które wartości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Śro 18:03, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Waśnie nie chodzi mi o end gapy tylko o szerokość pierścienia nowego, nie wiem jak by to lepiej ująć.Albo po prostu najpierw kupię zestaw pierścieni i jak się zmieszczę w dopuszczalnym end gapie to wszystko ok, zgadza się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:29, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
szerokosc nie ma az takiego znaczenia jak ta szczelina tak na prawde. i jedno wiąze sie z drugim. jak szczelina za duza to pierscien do wymiany i tyle. jak sie miesci w normie to musi byc ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Wto 16:44, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra zmierzyłem dokładnie cylinder fabrycznie ma rozmiar 1 czyli od 95.00 do 95.012 i tak to wygląda:
góra 95,009
środek 95,008
dół 95,007
Owalnego kształtu nie ma
Tłok też rozmiar 1 powinno być 94,942 do 94,955 ma 94,92 czyli na śmieci
Pytanie jaki tłok powinienem pobrać do tego? Czy znów dać selekcie jeden?
Nie wiem już czy mi się w głowie nie mylą tę setki milimetrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 16:57, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wsadzaj pierwszą selekcje wszystko będzie w limitach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas88
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cahir
|
Wysłany: Wto 17:38, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A możecie polecić jakąś firmę która jest dość dobra? Czy Prox lub Vertex będzie ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|