|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 20:13, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
henio12323 - pod magnet ja za oryginał płaciłem 35zł a pod dekiel sprzęgła 70zł. Uszczelki oryginalne są dużo grubsze (no i chyba nie trzeba przypominać że jak raz skręcisz pokrywę już tej samej uszczelki sie nie używa). Jak równomiernie skręcasz to ładnie ci sie układa. Ale ja i tak dodatkowo pod uszczelkę dawalem loctite 510 delikatną warstekę i trzyma jak trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 20:14, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Śro 10:34, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy dobrze oringi na tuleje założę pod pompę wody. Oringi były założone tak jak na rysunku (poz. 1i2), czyli w rowkach tulei ale zastanawiam sie czy ten drugi oring(poz.2) nie powinien być na brzegu tuleji ( poz. 3) a nie w rowku gdzie bedzie zatykał kanalik odprowadzajacy ewentualny wyciek oleju lub płynu na zewnatrz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:39, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
oringi idą na pierwszym i trzecim, środkowy jest na smarowanie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Śro 10:52, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
na smarowanie? tzn że składając powinienem tam dać smaru między simeringi i w ten rowek ? Poskładałem oringi na poz 1 i 3 i delikatnie na silikon do 350 stopni ale nie dawałem smaru tylko delikatnie nawilżyłem olejem szyjki simeringów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 11:31, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
nie nie, żadnego smaru, w głowicy jest otwór przez który smarowany jest wałek napędzający pompę (dlatego w tej tulei jest otwór), no , o takie smarowanie mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Śro 12:24, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
heheh ok, ale skoro tam idzie olej do smarowania wałka to potem normalne jest że dalej spływa rowkiem w tulei i otworkiem w głowicy pod pompą się sączy na zewnątrz?
Nie pamietam w ktorym miejscu jest kanał olejowy o ktorym piszesz do smarowania wałka ale chyba powinien byc od góry nad otworem w tulei, bo tulejka ma byc otworkiem do gory (gdzies na forum czytałem).
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebastuss dnia Śro 12:40, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 13:00, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
nie może się sączyc na zewnątrz (jeśli tak jest to simering na wałku nie trzyma, a co do otworu - - nie pamiętam czy góra czy dół, dawno nie rozbierałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frojtek
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:25, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Podepnę się pod temat ,bo niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem sxf-a 450 z 09 roku.
Mam takie techniczne pytanko odnośnie wolnych obrotów. Mianowicie jak się moto dobrze nagrzeje to trzyma wysokie obroty , jak by był na ssaniu.
To kwestia regulacji obrotów, czy może coś sie dzieje z przesłoną przepustnicy(na którymś forum było napisane że przy tym jest taki objaw)
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:24, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hej, a jak sie zachowuje po dodaniu gazu? szybko zchodzi z obrotów i pracuje równo, czy schodzi do pewnego momentu i później powoli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frojtek
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:33, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Czasem ma tak jak piszesz, schodzi z obrotów do pewnego momentu i potem powoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:15, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja miałem tki objaw jak przytarł mi sie wózek od membrany, sprawdź jak odbija linka, może starczy tylko przesmarować mechanizm naciągający, albo rolgaz, zdejmij bak, osłonę linki i sprawdź co tam się dzieje.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frojtek
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:10, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
linkę wymieniłem na nową , narazie jest ok.
a jak dokładnie manewrować pokrętłem od obrotów?
jak to ustawić?
bo jak kręcę w lewo czy prawo, to nic się nie dzieje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Pon 22:12, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Odświeże trochę temat
Zima w pełni wiec chciałem się zająć problemem z zapalaniem z rozrusznika. Muszę czasami kilka razy naciskać starter żeby rozrusznik w ogóle tyknął a co dopiero zapalił. Wygląda na to że ta czarna kostka, przekażnik(chyba) w której wpięty jest bezpiecznik, wtyczka 4ro pinowa i przykręcone dwa przewody. Umieszczona jest obok akumulatora na przewodzie do rozrusznika. Połączenia wszystkie sprawdziłem, masę itp. więc stawiam że to w tym jest problem bo wygłąda jakby się ktoś do tego dobierał i próbował rozebrać a poza tym jest zaśniedziałe i częściowo styki skorodowane.
Może mi ktoś opisać co to dokładnie jest bo w schematach nie moge tego wypatrzec a numeru części na tym nie ma żeby sprawdzic ile to cudo kosztuje i gdzie mogę dostać
Byle do wiosny, pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:33, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
juz była o tym mowa kolega wójo rozbierał i regenerował przekaźnik. przed tym sprawdź jeszcze styk, u mnie odlutował sie jeden przewód i tez raz łączył a raz nie - wystarczyło dolutować i smiga jak trzeba. co do samego przekaźnika to dosyc ciezka i precyzyjna robota wiec jak nie lubisz sie w takie cos bawic lepiej chyba bedzie kupic przekaźnik bo pasują chinczyki które kosztuja grosze ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Wto 15:52, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
skoro grosze to chetnie wymienie zwłaszcza że widac po nim że ktoś juz się z nim siłował tylko w serwisówce tego nie widze i nie mam nr czesci, wtedy bym szybciej cos znalazł przez internet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|