|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek_stunt
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:25, 17 Lis 2010 Temat postu: Pierwszy KTM SX 450 |
|
|
Witam, jak w temacie jest to mój pierwszy ktm (wcześniej KX 250, później CRF 450) chciałbym zadać kilka pytań i uzyskać odpowiedzi na nie
1. Olej silnikowy Motul 300v 15W50 będzie ok?
2. Jaki płyn do sprzęgła?
3. Na co zwrócić szczególną uwagę, gdzie zajrzeć, gdzie pogrzebać?
4. Jaką założyć oponę na tył? najlepiej jakąś budżetówkę teren średni i miękki.
Motocykl kupiłem w weekend po czym rozebrałem go na części pierwsze, wszystko poczyściłem, ustawiłem luzy zaworowe na 0,10, wyczyściłem gaźnik, wymieniłem ślizg łańcucha. Sprawdziłem wszystkie łożyska i są ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 23:45, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Hej!
1. Olej - spoko, ja taki leję juz drugi sezon - wmieniamy spokojnie co 20h
2. płyn - każdy mineralny hydrauliczny (zalecany magura - ale jest kosmicznie drogi - 50pln za 100ml) - generalnie z oznaczeniem DA1 - raz na sezon wymieniać
3. uważaj na łożyska na tylnym kole i tuleje w kole (bardzo newralgiczny punkt ze względu na słabe ktm-owskie piasty), sprawdź mocowanie filtra powietrza (pałąk dociskający musi mieć założoną taką gumę która go trzyma w kupie, mi kiedyś spadł i pierścienie poszły do wymiany) , generalnie nie ma jakiś newralgicznych punktów wymagających specjalnej troski
4. na tył - bardzo polecam maxisa - bardzo dobra trwałość, ale również przyczepność, , na przód - najnowszego dunlopa - kosmos przyczepność , jak masz jakieś jeszcze pytania - wal, miałem już dwie 450SX - i będzie następna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam77
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 19:48, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Siema to jest dobry temat warto przeczytać
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek_stunt
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:05, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a jeszcze jedno pytanie poprzedni właściciel przed sprzedażą wymienił napęd i ustawił przednie koło maksymalnie z przodu, tak się zastanawiam czy motocykl lepiej by się nie prowadził jakby koło było dalej z tyłu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 1:14, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
zmienił kąt nachylenia? im koło dalej , tym mniejsza zwrotność, ja nigdy nie przestawiałem,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek_stunt
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:14, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
i du*a... wymieniłem olej, pierwsza przejażdżka i silnik zarzygany olejem ;/ dupną uszczelniacz od kopniaka ;/ oleju nalałem na 4/5 oczka, czy to za dużo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:55, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
oleju powinno być tak na 1/4 - 1/3 oczka, ale to raczej nie miało wpływu na simering,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek_stunt
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:44, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
umyłem silnik z błota i okazało się że to nie uszczelniacz od kopki, tylko uszczelka od dekla nad kopką wystrzeliła i dlatego wydawało się ze to uszczelniacz od kopki, poza tym wszystkie śruby od dekla było za lekko dokręcone i to pewnie główna przyczyna, jutro dorobię uszczelkę posprawdzam wszystkie śruby w piecu i ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Nie 9:43, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie, podepne sie pod temat
Stało sie, rowniez stałem sie szczesliwym posiadaczem KTMa 450 SXF z 06r(od wczoraj) Jest to moj perwszy motocykl takze nie powiem jak sie sprawuje bo narazie delikatnie sobie kraze w kolko przyzwyczajajac sie do niego. Juz chyba wszystkie tematy na tym forum wyczytalem odnosnie tego modelu, sewisu z nim zwiazanego i trapiacych go usterek ale mysle ze bede czestym gosciem wiec chyba dam rade to jakos ogarnac
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:35, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gratuluję wyboru napewno będziesz zadowolony, wrzuc jakieś foty
btw
2006 to jeszcze SX , SX-F jest od 2007,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Nie 20:36, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wiec tylko plastiki ma pozakladane od SXFa ale mnie to obojetne wazne ze dzisiejsze 1,5h delikatnej jazdy juz mnie cieszy. Fotki napewno wrzuce
Jedyne co moge powiedziec to ze sprzeglo mnie martwi bo jak po jakims czasie jazdy wciskajalem klamke sprzegla na zapalonym silniku i wbijalem biego to gasl tak jakby sprzeglo bylo w pracy tak samo jak sie zatrzymalem to delikatnie ciagnal jeszcze mimo ze trzymalem sprzeglo no i nie moglem luzu znalezc bo biegi byly bardzo "twarde".albo mam sprzeglo zapowietrzone albo bedzie malo plynu czyli pewnie moge sie spodziewac wycieku. No chyba ze jak sprzeglo sie zagrzeje to tak ma byc, nie wiem, moze ktos cos doradzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:40, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
yeah, najważniejsze że sprzęt hula,
a co do sprzęgła - zapowietrzone, manual do odopwietrzania w dziale --->SERWIS
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Nie 22:40, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sprzet hula zaj...e tylko ze jak sie sezon zacznie to jakas dluzsza wyprawe sobie zafunduje
temat serwisu juz obczailem, tylko plyn musze sobie zamowic no i cos do smarowania łańcucha bo zaraz szlak go trafi, widac golym okiem ze ogniwa sie "łamią"w zygzak zamiast swobodnie zwisac tworzac jedna linie łańcucha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 8:51, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
do łańcucha sa spraye ---> smarujemy po każdym myciu
--->np taki [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Wto 11:55, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki za stronke, w aukcjach tego allegrowicza jest kilka rzeczy ktore mysle zakupic. W czwartek jade po kask, buty i kilka innych rzeczy na motor wiec przynajmniej mam porownanie cen coniektorych akcesoriow
Gdzies tutaj na forum czytałem że do mojego SXa bedzie dobry olej MOTUL 10W40
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze pamietam ?
A ten płyn do sprzęgła bedzie dobry?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebastuss dnia Wto 12:49, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|