|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damcio229
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:47, 10 Wrz 2013 Temat postu: Podpięcie akumulatora sxf 2011 ? |
|
|
Witam
Mam mały problem i potrzebował bym podpowiedzi.
Mianowicie chciał bym podpiąć akumulator do sxf 250 2011r. Przewód masowy wiadomo do ramy, plusowy znalazłem wychodzący z regulatora napięcia, i tu moje pytanie czy możne coś się stać z instalacją elektryczną jeśli tak zrobię ? czy możne się spalić moduł czy coś w tym stylu ?Chce tak zrobić ponieważ moto bardzo ciężko pali, najprawdopodobniej chodzi o to ze alternator daje za słabe napięcie do odpalenie moto na zwykłym kopaniu.
Jak myślicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 16:51, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej powinieneś usunąć przyczynę, a nie ratować się takimi metodami.
Zasadniczo układ ładowania ma niewiele wspólnego z układem zapłonowym. Domyślam się, że normalnie u ciebie nie ma aku, a wtrysk jest zasilany z kondensatora. Na zimno odpala bez problemu?
Masz kilka możliwości:
1. Silnik w kiepskiej kondycji,
2. Problemy z ładowaniem kondensatora do zasilania wtrysku,
3. "Delikatne" przebicie na którymś uzwojeniu statora (ujawnia się dopiero gdy olej się rozgrzeje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damcio229
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:28, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Silnik jest na 100 % ok,na zimnym moto pali od strzała, kondensator podmieniałem z innego i było to samo. Stawiał bym na 3 opcje tylko jak to sprawdzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 20:24, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Takie przebicie ciężko będzie ci w domowych warunkach wykryć. Możesz sprawdzić oporności statoru miernikiem i porównać je z danym z serwisówki, dodatkowo sprawdź czy uzwojenie cewek zasilania wtrysku nie ma przebicia na masę.
Może spróbuj wpiąć akumulator zamiast kondensatora (o ile zasilanie wtrysku to 12V), wtedy będziesz miał od razu odpowiednie napięcie. Oczywiście to rozwiązanie ma na celu tylko wykrycie przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|