|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:39, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ty jesteś w PL czy cały czas w Norwegii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 20:08, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem ze nie musze ich demontowac tylko jak kupilem moto to byl straszny balagan w tych wezykach a niektorych nawet brakowalo wiec zrobilem porzadek ale chcialem sie zapytac czy napewno to tak ma byc. A ja jestem na stale w norwegii a co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:28, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Bo bym Ci pomógł to ogarnąć albo sprzedał mój gaźnik ze 125 sx z ustawieniami i dyszami jakie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 20:42, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki za dobre checi ale powinienem sobie sam z tym dac rade, tylko zabardzo nie kumam tej tabeli z manuala, i mam zmienic tylko dysze i dobrac ja do temperatury? A jak z tym klipsem na iglicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:20, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
wiesz ile npm mieszkasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 21:33, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
250 m.n.p ale to musi byc idealnie czy moze byc roznica np 50-80m? I co jak np w weekend jade na tor co jest 100 m.n.p. Musze znowu rozkrecac gaznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:05, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ustaw sobie tak:
Dysza wolnych obrotów #50
Iglica R1469D Klips na 3 ząbku od góry
Dysza główna #190
Ilość obrotów śrubą powietrza 1. Czyli wkręcasz ją aż poczujesz opór (nie za mocno) i wykręcasz o równo jeden obrót.
Dysza wolnych obrotów to ta najdłuższa z dziurkami. Odkręcasz ją płaskim wkrętakiem.
Dysza główna to ta na samym środku, odkręcasz ją nasadką.
Ustawienia te masz od 0-300m npm i od 6-15'C
Regulujesz gaźnik później dopiero jak czujesz że zaczyna pracować inaczej.
Ogólnie zasada jest jedna, lepiej za bogato niż za ubogo.
Jak wyciągniesz iglicę to zobacz jak wygląda - czy nie jest wytarta i czy końcówka jest ładna ostra a nie jakaś już kastrowana.
Dysze wkręcasz dość lekko. Tak jakby były z plastiku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Śro 18:42, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Klips na 3 zabku od gory? To znaczy ze od gory zjezdzamy o 3 zabki i na 3 zapinamy klipsa? Dzisiaj rozebralem gaznik i nie mialem z tym jakis problemow. Teraz mam dysze wolnych obrotow 48 a glowna 182. Jeszcze oprocz tych dysz musze kupic srube do regulacji obrotow ( Ta plastikowa bo ktos ja ulamal ) myslisz ze mozliwe ze ja dostane u dealera KTM czy bedzie z tym straszny problem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:06, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dostaniesz normalnie
3 rowek to środkowy rowek(uważaj zmieniając żeby CI nie wystrzelił klips)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:35, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Możliwe że przez tą ułamaną śrubę masz taki problem z gaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Śro 19:41, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra bede uwazal z tym klipsem . A jest straszny przeskok miedzy tymi dyszami co byly w gazniku a tymi co ma kupic? Mozliwe ze tez przez ta srubke ale jak wymienie te dysze i srubke i wyreguluje gaznik i jak moto dalej bede takie sytuacje stwarzal to chyba go sprzedam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kibitlewski dnia Śro 19:52, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:09, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
wystarczy ze wymienisz dysze główną i tą śrubkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Śro 20:18, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ok a jak juz wszystko poskrecam to trzeba najpierw gaznik zalac paliwem czy poprostu wkrecasz kopniesz kilka razy paliwo zlapie, potem wyregulowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:29, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tak odkręcisz kranik, poczekasz chwilę paliwo wpłynie do gaźnika pare kopów i dzyźdzyńdzyń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Czw 20:23, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam dzisiaj bylem w skalepie i kupilem te dwie dzysze i ta plastikowa srubke. Wszystko zamontowalem moto poskrecalem i odpalilem pojezdzilem po ulicy i ani razu sie nie zdarzylo ze jak podkrecilem manetke od razu to zeby gasl. Moto idzie pieknie i agresywnie. Ale jak wjechalem na tor i tam jest taki odcinek ze przy ostrym zakrecie gdzie jeszcze nie ma nasypu tylko trzeba na nodze nakrecic i naniskich obrotach sie jedzie troche pod gore, to jak odkrecilem manetke od razu to moto sie zadlawil ale i tak jest lepiej bo wczesniej gasl. I czy z tym dlawieniem da sie jeszcze cos zrobic czy juz raczej lepiej nie bedzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|