|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Pon 19:09, 24 Mar 2014 Temat postu: POMOCY !!!!!! KTM sx 125 |
|
|
Jak pisalem we wczesniejszych tematach niedawno kupilem sobie KTMsx 125 z 2003r. I moto chodzi bez zarzutu oprocz tego ze jak na niskich obrotach gwaltownie dokreci sie manetke gazu motocykl gasnie. Juz naprawde nie wiem co robic!!!!!!! Swiece zmienilem, manuala sciagnolem i przeczytalem, gaznik ustawilem wedlog manuala, filtr wyczyscilem i sprawdzalem czy nie lapie lewego powietrza. A gasnie tak samo jak gasl! Dzisiaj znowu chcialem ustawic gaznik to zgasl mi jak wczesniej na amen ze go nie moge odpalic!!!!!!!! A moze poprostu moto sprzedac komus kto sie tego podejmie i kupic sobie nowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:13, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A jak odkręcisz powoli manetę to gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Pon 20:03, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No wlasnie w tym sek ze jak odkrece manetke powoli to ladnie idzie a jak jest rozpedzony to mozna odkrecic manetke odrazu i nawet nie mysli o tym zeby zgasnac. Najgorsze jest to ze jak np jade pod gore i ma za male obroty i chce dokrecic to mi gasnie. I wtedy musze sprzeglo gaz prawie konca i puszczac sprzeglo to wtedy jakos to idzie. To co mnie najbardziej irytuje i boli to to ze to fajny i zrywny motorek tylko ze przez to nie moge sie z niego w pelni cieszyc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kibitlewski dnia Pon 20:06, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:33, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie gaźnik do regulacji.
Sprawdź dokładnie jakie masz dysze i jaką masz iglicę.
Porównaj z tym co jest w manualu.
Oczywiście pod uwagę bierz tabelę z ustawieniami gaźnika według wysokości n.p.m. i temperatury.
Przydałoby się również sprawdzić poziom paliwa w gaźniku.
Częsta bolączka starszych 2T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:34, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
a porównywałeś dysze jakie masz, a jakie powinny być pod temperaturę jaką masz plus wysokość n.p.m?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Pon 21:33, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czarna magia to o czym teraz mowicie, gazniki to moja zmora bo nie mam wystarczajacej wiedzy na ten temat . A jak by kupic nowy gaznik? Albo ile by takie cos moglo kosztowac u mechanika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:57, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czego nie ogarniasz?
Odkręcasz 4 śrubki i wykręcasz dysze.
Na nich masz popisane cyferki i porównujesz je z tabelą.
Kupisz nowy gaźnik to czeka Cię to samo.
Oddaj może motocykl do serwisu.
Zapłacisz mniej niż za gaźnik a Ci wyregulują sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:58, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nowy nic nie da jak nie będzie dobrze ustawiony
jak nie ogarniasz weź wydrukuj sobie ten wykaz dysz, pozycja iglicy itp z serwsówki tam jest tabela i oddaj do mechanika
niech posprawdza co i jak tam masz
chodź nie jest to jakies trudne możesz pooglądac filmiki zobaczyć na zdjęciach jak wyglądają te dysze
wtedy odkecasz dolny dekiel gaźnika, wykręcasz dysze, sprawdzasz jaki rozmiar, a na nich pisze, podmieniasz na odpowiednie to samo z iglicą-jej ustawiasz odpowiednią pozycje klipsa w rowku i to tyle
jest jeszcze poziom paliwa w gaźniku ale myślę że na razie podmiana dysz wystarczy o ile tego wymaga sytuacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:36, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
strona 124
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 18:35, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra podejme sie tego sam bo w poblizu nie ma jakis konkretnych mechanikow i pozatym naucze sie czegos nowego. Czyli jak sie do tego zabrac? Wystarczy wymontowac gaznik i odkrecic dolna pokrywe i jakos potem to powinno isc? Jak czytalem tabele to az mnie to przerazilo
bo wystarczy ze temperatura wzrosnie albo zmaleje o 10C i znowuu trzeba pol motocykla rozkrecac aby dostac sie do gaznika i wyminic ta dysze? Mam rozumiec ze do regulacji powinienem kupic zestaw dysz i iglic? I ile to mniej wiecej bedzie mnie kosztowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:38, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
kup sobie pojedynczą dyszę główna ok 25zł(allegro) na temp w której przeważnie będziesz jeździł, na początek.
ale najpierw rozbierz i zobacz jakie masz rozmiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 19:03, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra dzieki za pomoc w najblizszych dniach jak bede mial czas to wymontuje gaznik i zobacze jaka mam dysze. Mam jeszcze jedno pytanie bo przy gazniku jest az 5 wezykow i czy wszystkie sa do odpowietrzenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:12, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Są to wężyki przelewowe
Jak w gaźniku jest paliwo i go przechylisz to którymś poleci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Wto 19:21, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli one nie musza byc jakos polaczone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|