Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa brembo 9 mm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katemus




Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:55, 26 Lut 2019    Temat postu: Pompa brembo 9 mm

Planuje zakup pompy sprzęgła .Pojawiły się pompy brembo ,dedykowane do płynu dot.Może ktos ma takową i zechcę podzielić się opinia na jej temat. Czy mogę zalać taką pompę olejem magury ? Czy jak zaleje dotem to oring na wysprzęgliku się nie posypie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:09, 26 Lut 2019    Temat postu:

jak jest na dot to zalej dot - predzej wytrzyma wysprzęglik niz pompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katemus




Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:39, 26 Lut 2019    Temat postu:

na dekielku jest napisane ,że "use only dot 4-5.1"
tak na chłopski rozum to olej mineralny powinien mniej szkodzić tej pompie jak płyn dot ,ale to tylko takie moje myślenie ,mogę być w błędzie bo producent być może nie bez powodu zamieścił tą informację...
PS: Heniu, a nie masz może na zbyciu takiej pompy ? kiedyś widziałem ,że coś takiego oferowałeś na giełdzie ,w rozsądnych pieniądzach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:52, 26 Lut 2019    Temat postu:

mam pompy magura na mineralny i brembo na DOT jakies 600-650 zł kosztowały nowe

jak zalejesz pompe na DOT olejem mineralnym to padną gumki - nie wiem czy w kazdym przypadku, nie wlewałem nigdy mineralnego do brembowskiej pompy, ale magura ma tez pompy na DOT i tam wlany mineralny po kilku dniach ją rozwala na 100%, z kolei nie raz sprzedawałem pompy brembo ( jak i sam montowałem ) do starszych ktmów gdzie szły fabrycznie magury na mineralny, i normalnie zalewany DOT działał - bo pompa brembo montowana nowa była na DOT, przewód wytrzymywał, i wysprzeglik też

ale są nowsze ktmy/ nowsze wysprzegliki identyczne jak te stare ale maja innej konstrkcji tłoczek - mniejszej srednicy a gumka "cisnieniowa" czyli podobnie wyglądajaca jak gumka w pompie - nie sam oring, tam obawiam sie że zły płyn uszkodzi tą gume. dla oringa jak jest zwykły oring NBR jak widze ani DOT ani mineralny płyn nie szkodzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katemus




Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:48, 26 Lut 2019    Temat postu:

dzięki za fachową pomoc Smile
odkupie magury na tłoczek 9 mm ,pisz na priv szczegóły odnośnie sfinalizowania transakcji Wink
pacjent to sx 150 z 09 r , ogólnie to napisz mi proszę czy dobrze kombinuje z tą pompą na tłoczek 9mm ,bo oryginalnie szły na 9,5mm ,a z tego co po "internetach" piszą ludzie,to na tej o mniejszej średnicy tłoczka ma to jeszcze fajniej pracować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:21, 26 Lut 2019    Temat postu:

napisze na PW dokładnie cenowo

co do zmian srednic - tak jak dasz mniejszy tłoczek to lżej chodzi sprzegło - ale mozna przesadzic, bo za mały tłoczek to wymagany wiekszy skok dzwigni, ja sobie tez wrzuciłem mniejszą z 10 ( albo 10,5) na 9, chodzi sporo lżej chociaz fabrycznie chodziło bardzo lekko, ale pełen skok dzwigni nie zawsze super rozsprzęgla gdzies na zimnym jak wcisne mu do konca sprzegło to nadal ma ochote jechać, łatwiej przypalić sprzegło bo jest mega długie półsprzegło.... ale mi akurat takie cos odpowaida ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katemus




Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:12, 26 Lut 2019    Temat postu:

u mnie też jak na tą chwilę działa to satysfakcjonująco po mimo, że układ się trochę poci , ściskam jednym palcem bez problemu , ale jak może być jeszcze łatwiej to szkoda nie sprawdzić ,chociaż jakiś cudów się nie spodziewam ,jak miałeś 10-10,5 i przesiadłeś się na 9 to różnica odczuwalna
wrzuciłem podkładkę 0,75 pod wysprzęglik i nie wiem ,może tylko mi się zdaję ,bo nie jezdziłem przez zimę ,ale wysprzęglanie przesunęło się w stosunku do nacisku klamki ,tzn. nie wiele muszę wcisnąć, żeby zwolnic docisk i to półsprzęgło jak by mi zniknęło ,ciężko je wyczuć ,zobaczymy jak na nowej pompie to się zgra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin