|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Santi1995
Dołączył: 23 Mar 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:08, 22 Gru 2020 Temat postu: Poważny problem z pracą na ciepłym ktm sxf 250 2016 |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów . Od miesiąca walczę ze swoim ktm sxf 250 2016 rok . Motocykl 2 miesiące temu przeszedł remont generalny . Po remoncie motor jeździł jak należy przez 8 mth . Miesiąc temu jadąc motocykl sam zgasł , po odpaleniu od razu gasł A później nie dało się go nawet odpalić . Po powrocie do domu na przyczepce ktm odpalił i do póki się nie nagrzał chodził prawidłowo . Kroki jakie poczyniłem to wymieniłem świece, zawory zostały sprawdzone i wyregulowane. Wymieniłem również ze sprawnego modelu cały stator iskrownik, regulator napięcia oraz fajkę z cewka . Do tego wtrysk umyty w myjce ultradźwiękowej. Dotychczas nie ma żadnej poprawy, ktm dojeżdża do jednego miejsca i gaśnie. Proszę o pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:31, 22 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
jak zgasnie zobacz co sie dzieje z iskrą - chociaz tu bardziej obstawiam na problemy z wtryskiem, zimny silnik nawet lepiej odpala jak ma bogata mieszanke - na gorąco jak cokolwiek wtryskiwacz "przepuszcza" to bedzie szybko zalewało i powodowało problemy z rozruchem,
mozna tez sprawdzic/ pomierzyc i ocenic wg serwisówki kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Santi1995
Dołączył: 23 Mar 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23:21, 22 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Mam możliwość przełożenia że sprawnego modelu , tylko czy przełożyć sam wtrysk czy cały gaźnik z wtryskiem . Kondensator też spróbuję przełożyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:54, 23 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
jak masz wtrysk to pewnie nie gaźnik
mozesz sam wtryskiwacz - zwykle w nim jest problem, w korpusie sa czujniki - moze to tez byc jakimstam problemem, wiec najlepiej przełozyc am wtrysk i ewentualnie wykluczyc problem, jak to nie to to mozna cały korpus - wyeliminujesz kolejne elementy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|