Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Ktm 450 sx rfs
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:33, 29 Gru 2016    Temat postu: Problem z Ktm 450 sx rfs

Witam.

Na początek powiem ze jestem tu nowy a Ktm mam juz od dobrego roku, i troche na mechanice sie znam ale nie do konca.
Mam taki problem z moja pomarańczka ze ciezko strasznie mi pali, znaczy jak jest zimna to zapali po jeździ z 10min dopóki sie nie zagrzeje jak sie zagrzeje to przy niskich obrotach gaśnie i tu powstaje problem gdyz juz ciężko jest go zaplic kopiesz kopiesz i gdzieś zalapie zgaśnie i tak w kolo. Zawory byly ustawiane jakis czas temu. Gaźnik wyczyścilem i mieszankę ustawiłem jak w serwisowce. Ale ciagle wydaje mi sie ze dostaje za duzo paliwa i go zalewa. Dodam też ze strzela z tlumnika przy kopaniu. Sam juz nie wiem co robić. A dobrego mechanika w okolicy ciezko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:44, 29 Gru 2016    Temat postu:

mieszanka jak w serwisówce to tylko podstawa do regulacji, teraz jest zimno i napewno trzeba podregulować, tym bardziej że moto pewnie swoje motogodziny ma,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:44, 29 Gru 2016    Temat postu:

Albo sie znasz albo nie Very Happy

Wartosci aerwisowe dotycza nowych motocykli a w przypadku starszych to wartosci wyjsciowe od ktorych dopiero powinienes zaczac regulacje.

Do tego warto znac stan autodekompresatora - jak wytarty jest waleczek to po prostu ciezko kopnac czy zakrecic rozrusznikiem

Do tego zawory musza byc dobrze ustawione a w przypadku tego silnika szczelinomierz nie zawsze pokazuje prawde

I jeszcze wymienilbym swiece


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:08, 29 Gru 2016    Temat postu:

To fakt motor swoje ma, ale caly czas wszystko bylo okej. A teraz nagle jak by dostawa wiecej paliwa. Bo nawet jak juz zapli to wali male czarne chmurki to właśnie jak za dużo paliwa. Próbowałem przykreci ale nic z tego. Bo jak z gaśnie to ciężko go obudzić. A jak mógł bym mu inaczej zmniejszyć paliwo? Dysze czy iglice opuścić? No ale jak dotąd bylo okej.
Prosze o wyrozumiałość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:11, 29 Gru 2016    Temat postu:

Swieca dopiero co nie dawno była wymieniana. A z kopaniem to tak różnie, lekko nie jest. Ale w koncu to 450. W sumie od kad go mam to tak sie kopalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:46, 29 Gru 2016    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

skład reguluje sie wszystkim, i srubka, i poziomem paliwa, i iglicą i dyszami.... tylko doswiadczenie i wiedza pozwoli określic gdzie i kiedy jest za duzo paliwa i co zacząc robic. przez forum cięzko to oceniać...

co do kopania - to że ciezko czy lekko to nie znaczy że moze byc lżej na przykład. to że sie kopało od roku tak samo, to nie znaczy że cały czas nie masz kiepskiego autodekompresatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:02, 29 Gru 2016    Temat postu:

A jakies rady na początek? Jak bym mogl mu zmniejszyć paliwa, skoro srubka od mikstury ciężko? Ewidentnie jak bym za dużo mu podawalo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:23, 29 Gru 2016    Temat postu:

musisz rozgraniczyc czy dostaje za duzo dyszami, czy pompką przyspieszacza. ewentualnie od razu oring moda mozna zrobic - nie powinno zaszkodzic ( jak nie wiesz co i jak google pomoże ) później zajał bym sie dyszami, przynajmniej sprawdził czy są zgodne z manualem. jak go ciezko odpalić, i go przylewa na wolnych obrotach to wymienił bym dysze od wolnych na mniejszą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:28, 30 Gru 2016    Temat postu:

Wygląda typowo na gaźnik do regulacji. Przy tych temp. co są teraz już samo kręcenie śrubkę raczej nie pomoże.
Skoro starasz się tak jeździć to uważaj bo jazda na zbyt ubogiej mieszance może szybko zakończyć żywot twojego silnika.

Może też już Ci padają zawory?
Masz tam tytany czy stalówki?
Ogólnie silnik jest po jakimś remoncie?
Nikasil czy tuleja?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:46, 30 Gru 2016    Temat postu:

No właśnie jak dla mnie to tez gaźnik. A co do jazdy to nie da sie tak nawet jezdzic bo zaraz gaśnie i ciezko go odpalic później. Wiec w las nawet nie ma sensu.

Ja kupilen go po remoncie, byl tłok robiony korba jakies 40motogodzin i jeżdżę tak nie wiele bo duzo za granicą jestem. Ale wcale nie wykluczam ze moze juz być do remontu. Zawory tytan.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:17, 30 Gru 2016    Temat postu:

zanim zaczniesz grzebać w gaźniku:
1.czy masz luz na linkach gazu? kolega kiedyś odebrał z serwisu moto i miał zbyt naciągnięte linki efekt podobny jak u Ciebie
2.wyreguluj jeszcze raz zawory, objawy są pasujące do źle ustawionych lub kończących się zaworów
3.może masz kogoś z podobnym motocyklem - jeśli tak zamień gaźniki i jeśli pomoże ustaw swój dokładnie tak samo jak kolegi
jeżeli nie do końca się znasz trudno Ci będzie w inny sposób dojść do właściwych ustawień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:01, 30 Gru 2016    Temat postu:

dobrze jest też regulować zawory w dodatnich temp.
przy ujemnych mogą być jednak troszkę zafałszowane.

jeżeli zawory wymagają częstej regulacji a są to tytany to uważaj - może to świadczyć o ich rychłym końcu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:20, 31 Gru 2016    Temat postu:

Linki sa okej. Wczoraj trochę zaxzolem ze znajomy działać co siedzi w enduro dlugo, ale nie zawsze ma czas. Kupiłem zestaw naprawczy do gaźnika i wymienilismy wszystko ale nie wiele to dalo bo niechcial w ogóle zaplic ale bylo już późno i skończyliśmy. Dzisiaj odnowa zaczynamy. Co do zaworów to podjąłem taka decyzja ze jest ich juz czas chyba i czas kupić. Teraz pytanie Pany stal czy tytan? Myślałem o OEM Z ktm stal teraz zestaw mozna dorwać za 750.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:21, 31 Gru 2016    Temat postu:

. I mysle ze od razu jak wyciągne silnika to Zmierze cylinder i tlok tez pójdzie nowy. Drugie pytanie jaki tlok polecacie? Myślalem o VERTEX.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 14:43, 31 Gru 2016    Temat postu:

najlepszy jest oryginalny, potem pewnie vertex w kolejce by był

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin