|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paluh2
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:54, 27 Wrz 2014 Temat postu: Problem z KTM SX 250 2t 2004r. Proszę o pomoc |
|
|
Witam jak w temacie, posiadam KTM sx 250 2t z 2004 roku. Historia motoru jest taka kupiłem motor w którym skończył się cylinder więc byłem zmuszony zrobić remont Zrobiłem cały remont silnika mianowicie: -cylinder został wysłany do angli i został zrobiony nowy nicasil, założona nowa korba z wossnera, tłok selekcja A jedno pierśieniowy z vertexa. moto bardzo łanie śmiga, odpala za pierwszym ciepły czy zimny, bardzo ładnie trzyma obroty i nie gaśnie. Ale niestety mój problem polega na tym że motor bardzo dużo mi pali co jest aż nie możliwe, ja jeżdżę szczególnie po lasach i tylko Enduro. ale się nie da ponieważ zaleję cały bak czyli ponad 7l i wystarcza mi to na dwie do trzech godzin jazdy tak normalnie z przerwami, z glebami i bez kręcenia motora ja to w niedzielę.
Prosze powiedzcie czy to normalne ? czy da się coś z tym zrobić ? przydają mi się każde cenne informacje i pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 13:21, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ty mówisz że dużo Ci pali...
To mi 4t wali średnio 10/190km, czyli jakieś 2,5h polatam w terenie i pusty bak.
Czyli jak na 2t bardzo mało pali, lub bardzo mało odkręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 13:39, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
7l na dwie-3 godziny to mniej niż skuter
moja 380 pochłaniała to w 30minut:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 13:42, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pewnie twoje zużycie mieści się w granicach normy, ale można i tak je obniżyć. Podstawa to dobre zestrojenie gaźnika, jeśli dodasz do tego modyfikację głowicy i poprawienie kilku innych rzeczy to efekty mogą być imponujące.
http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html
Jeśli jesteś naprawdę zainteresowany to więcej informacji znajdziesz w książkach lub internecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paluh2
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:09, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dla mnie to jest duże spalanie ponieważ mój kolega ma taki sam motor i on naleje pełny bak i odjezdzi prawie cały dzień przy spokojnym odkrecaniu i jeździe w terenie. jeździmy razem i ja zawsze szybko kończę ze względu na paliwo. A przy jeździe enduro jest ciężko ponieważ nie można daleko pojechać bo ciągle kontrola paliwa. dlatego jeśli nic nie wymyśle to trzeba zmienić motor chyba. A szkoda mi go bo dużo pracy i pieniędzy włożyłem a takie jeżdżenie to bez sensu bo nawet porządnie nie po trenuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 15:26, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
2-3h jazdy to jest jakieś 100km więc jest to naprawdę bardzo dobre spalanie.
Zdziwiłbym się mocno gdyby 250sx paliła mniej niż 7l na 100km.
Ja mam teraz 450 4T i 7h starcza mi również na jakieś 3h jazdy w terenie.
Może kolega ma 9l zbiornik?
Może napisz ile mth nabijasz przez te 2-3h?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 15:27, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:27, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie mam przy nim licznika mth. A kolega ma bak taki jak ja, dokładnie takie same motory mamy. W ogóle u niego w moto jak jedzisz to strasznie czuć ta moc tej 250 a u mnie nie jest tak to odczuwalne i jak by był słabszy. A u mnie kompresja dwa razy lepsza, u mnie w moto w ogóle takie mam wrażenie ze coś jest nie tak z tym paliwem bo strasznie dymi, jak tak jedzisz na niskich biegach gdzieś gdzie musisz tak pojechać to później jak chcesz dodać gazu to zaczyna strasznie kopcic i dziwnie tak chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:34, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
a gaźnik masz dobrze ustawiony?
dysze iglica wysokośc pływaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:41, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
i jaki stosujesz w jakiej proporcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 17:07, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
olej Castrol r2, proporcje 1:50. Tak jeśli chodzi o gaźnik to iglica jest na drugim miejscu od góry jak dobrze pamiętam, raczej dawka została zmniejszona o jeden ząbek żeby sprawdzić czy coś się zmieni w tym spalaniu. A jeśli chodzi o dysze to nie patrzylismy się na nie i nic nie było sprawdzane pod tym względem. A co może to być jakiś wpływ na takie zachowanie mojego ktm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|