|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:00, 06 Kwi 2020 Temat postu: Problemy ze świecą/zapłonem |
|
|
Witam. Mam problem z ktm sx 250 2t, polega on na tym że motor w pewnym momencie traci iskre, zakładam nową świecę i odpala od strzała, ale na nowej świecy po pewnym czasie dzieje sie to samo. Świeca założona taka jak w serwisówce czyli br8 ecm , świeca nie jest mokra ale ma czarny nalot. Miałem tez sytuacje że zakładałem ponownie starą świece na której motor zgasł i odpala i chodzi bez problemu. Nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w instalacji czy może problem jest z ciepłotą świecy. Zakładałem i zwykłe i irydowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:17, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
za bogata mieszanka, uszkoadza swiece, robi sie przebicie i swieca pada, wyreguluj gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:55, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | za bogata mieszanka, uszkoadza swiece, robi sie przebicie i swieca pada, wyreguluj gaźnik |
Też tak myślałem na początku bo swieca była mokra ale zmieniłem dysze główną ze 162 na 158, dysze wolnych z 45 na 42 i opusciłem przepustnice z 4 rowka na 3, teraz swieca już nie jest mokra ale jest czarna, okopcona. Według serwisówki dysze które założyłem są odpowienie na tą wysokość i temperature. Ale dziwna sprawa z tą swiecą że padnie a założysz ją ponownie i działa. Czyli myślisz żeby założyć jeszcze mniejsze dysze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:07, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
trzeba by to ocenic, swieca moze paść jak ma za duzo oleju/paliwa bo robi sie przebicie, swiece mona po minucie uszkodzić - nową. inna opcja to może byc problem z elektryka ale takie problemy sa rzadkie i zwykle najpierw sie objawia brakiem iskry a nie tym ze pali swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 17:13, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
A który rocznik tego KTM posiadasz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:27, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Spróbuje posprawdzać prądy, jest może jakiś poradnik jak to zrobić? Zakupie jeszcze cieplejszą i zimniejszą świece i zobaczę czy będzie różnica, no i ewentualnie może jeszcze tymi dyszami się pobawie, a miesznake robię 1:40 olej motul 800.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:27, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | A który rocznik tego KTM posiadasz ? |
2013
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 17:30, 06 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Spróbuj założyć BR7ES
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:53, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Ok świeca zamówiona, próbiwałem pomierzyć oporności i prądy ale chyba mam problem z multimetrem. Mam jeszcze pytanie odnośnie regulacji sprężyny zaworu tą złotą śrubą na czworokantke, ostatnio troche się nią bawiłem i jestem zaskoczony jak wpływa to na oddawanie mocy, zauważyłem że im bardziej wkręcona tym motor łagodniej oddaje moc, ale słyszałem że ktm nie zaleca kręcenia tą śrubą wie ktoś dlaczego? I jakie jest oryginalne ustanienie tej śruby? Bo w serwisówce nie znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:24, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
zalezy to od rocznika, kaza czasem na odpalonym silniku krecic az przy odpowiednich obrotach zacznie sie otwierac zawor.
czemu nie zaleca kręcic - bo zawieszenie wyjsciowe jest optymalne, szczerze to tez wkręciłem bo lepiej z dołu ciągnie ale wyraźnie stracił z gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:38, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Mam 2013 rok. Nie zauważyłem żeby był lepszy duł jedynie ten przypływ mocy nie jest taki chwilowy tylko równomiernie przyśpiesza i nie wyrywa tak na koło. W takim razie nie widzę sensu zmiany spreżynek na zieloną czy czerwoną skoro tą śrubą można nawet dokładniej ustawić charakterystyke pod siebie.
Dodaję jeszcze zdjecię świecy, jest ok?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:43, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
jedno i drugie reguluje troche co innego, napiecie sprezyny ( zlote "pokrętło" ) wpływa na obroty w których otwiera sie zawor - jak sie wkreci to napinasz spręzyne i zawor otwiera sie trche poźniej, zamkniety zawor to mniejsza moc = wiekszy moment obrotowy przed dłuzszy czas, spręzynki decydują o prędkosci otwierania zaworu
swieca troche wilgotna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:11, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
moc jest przekształceniem(przemnożeniem) momentu i obrotów, więc ciężko mówić o wpływie mocy na moment
Cytat: | wiekszy moment obrotowy przed dłuzszy czas |
jeżeli przez czas rozumiesz zakres obrotów to właśnie zaprzeczyłeś sam sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:23, 11 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Założyłem swiece br7es i tak samo padła. Ma ktoś pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|