|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 9:06, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem jeden motocykl na tulei i odradzam taki patent. Grzał się niemiłosiernie i chodził "dziwnie" . Po założeniu cylindra z nicasilem problem zniknął. Ja mialem setke moze przy 250 bedzie inaczej, może moja tuleja była źle zrobiona, nie wiem w każdym bądz razie nigdy już bym tuleji nie założył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 9:40, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Tomokat napisał: | Miałem jeden motocykl na tulei i odradzam taki patent. Grzał się niemiłosiernie i chodził "dziwnie" . Po założeniu cylindra z nicasilem problem zniknął. Ja mialem setke moze przy 250 bedzie inaczej, może moja tuleja była źle zrobiona, nie wiem w każdym bądz razie nigdy już bym tuleji nie założył. |
Tak samo miałem w Bergu.
Wymieniłem na nikasil i inna jazda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon3069
Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 21:11, 26 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno, wiem że to forum o ktmach ale może ktoś wie dlaczego jest masa części do c 250 86-91r a uszczelki są podzielone " 86-89 i 90-91 , kartery są takie same nie wiem które zamówić do swojej bo nie znam dokładniego rocznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 21:56, 26 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie będziesz zamawiał przez neta, więc zamów obie, porównaj ze starą i jedną odeślij. Stracisz kilka zł na wysyłkę, ale będziesz miał 100% pewności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon3069
Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 19:21, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Czesc,
Wlasnie odebrałem cylinder z pomiarów, dol silnika zlozony na nowych czesciach wszyscy mowili ze mam nikasil na wykonczeniu, okazało sie ze zalecana sel tloka to A wiec nikasil jest okej, chciałbym sie dowiedziec co mogło spowodować takie wytarcie nikasilu pod oknem wylotowym i odprysk pod oken wlotowym? Ogolnie mechanik moj powiedział ze motocykl był mocno katowany i przegrzewany wielokrotnie zagotowany,
Tak wiec zdecydowałem sie na zalozenie taniego tloka (namura) 280zlnsa ten nikasil i albo go wykoncze i zatre albo bedzie jezdzil nikt tego nie wie, druga sprawa czy woeksza ilosc oleju do mieszanki pomoze ... wydłuzy zywotnosc tego nikasilu ?
Zdjecia cylindra na pierwszej stronie posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:59, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
sam napisałem odpowiedź - przytarcie i odpryski mogły byc spowodowane własnie przegrzaniem i pałowaniem. strona wydechu zawsze bardziej sie wyciera i dostaje w tyłek.
wieksza ilosc oleju, z jednej strony troche zabezpieczy przed przegrzaniem, - lepiej odprowadzi ciepło, i bedzie lepiej smarowało. ale za duzy nadmiar zamuli silnik szlamem i to tez nie bedzie zdrowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon3069
Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 20:04, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | sam napisałem odpowiedź - przytarcie i odpryski mogły byc spowodowane własnie przegrzaniem i pałowaniem. strona wydechu zawsze bardziej sie wyciera i dostaje w tyłek.
wieksza ilosc oleju, z jednej strony troche zabezpieczy przed przegrzaniem, - lepiej odprowadzi ciepło, i bedzie lepiej smarowało. ale za duzy nadmiar zamuli silnik szlamem i to tez nie bedzie zdrowe |
Chodzi mi bardzij o to że te przetraciaz większą ilością oleju hmm tłok będzie miał lepszy poślizg po nich? nie chodzi mi o dużo więcej oleju jak zawsze lałem 100ml/4l beny to mogę lać 110/4l? może nie będzie robiło bardzo nagaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:52, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
no to mówie - bedzie lepiej, ale nie mozna przesadzić. nalej tyle ile uwazasz i obserwuj co sie bedzie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|