|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Nie 20:17, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Twój problem może być spowodowany tym że w miejscu gdzie tulejka dociska oring do łożyska walek zdawczy ma jeszcze nacięcia te na które osadza się zebatke(a powinien być już gładki) i w żaden konwencjonalny sposób tego nie uszczelnisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:52, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
I tak oto 22 miesiące po wymianie znowu leci Wtedy gdy założyłem oring zalecany wdg manuala był szit i leciało dalej. Dałem grubszy że zebatke to musiałem docisnąć ok 70kg żeby seigera załozyć i działało do dziś. ta sama metoda co 22 mies temu czy jakieś nowe pomysły się na to urodziły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:58, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Lepiej dac grubszy oring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 22:49, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Oring, a przed założeniem wszystko dobrze wyczyść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 21:34, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
grubszy oring albo podkładkę pod zębatkę, przeciez jeśli zębatka nie docisnie tulejki do łozyska ( pomiedzy jest oring) to zawsze poleci olej. przecież to wszystko jest stare i wyrobione sa luzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|