|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:20, 12 Kwi 2015 Temat postu: Przednia zębatka w oleju. Sx 125 '01 |
|
|
Witam. Mam taki problem. Po dzisiejszej jeździe przyjechałem do domu i patrzę iż zębatka przednia jest cała "obrzygana" w oleju. Uszczelniacz wymieniłem. Co może być nie tak?
pozdrawiam! lwg!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 20:39, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Możliwe że przy zakładaniu coś źle wyczyściłeś. Jeśli wałek jest już dosyć wytarty to musisz dać grubszy o-ring. U nas w jednym moto też jest z tym non stop problem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:49, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ale grubszy na długość czy średnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:00, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
srednice grubszy, moze miec mniejszą srednice ale duzo grubszy, to jak sie załozy na wałek to sie ładnie rozciągnie a bedzie nada grubszy od oryginału. ale oryginalna tulejka nie była chyba droga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 23:05, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A jak napinasz kiete,według fiszki czy taką metodą jak była opisana na forum kolega henio ją opisywał o ile dobrze pamiętam.U mnie jak tylko napiąłem według manuala zaraz pokazał mi się olej.Wymieniłem elementy na oryginał z ktm(tulejka została stara) zrobiłem naciąg według zaleceń z forum i do dziś dnia spokój Może zwróć też na to uwagę.Może to był tylko przypadek w mojej sytuacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx
Gość
|
Wysłany: Pon 15:34, 13 Kwi 2015 Temat postu: Co to jest kiete? |
|
|
szaman108 napisał: | A jak napinasz kiete,według fiszki czy taką metodą jak była opisana na forum kolega henio ją opisywał o ile dobrze pamiętam.U mnie jak tylko napiąłem według manuala zaraz pokazał mi się olej.Wymieniłem elementy na oryginał z ktm(tulejka została stara) zrobiłem naciąg według zaleceń z forum i do dziś dnia spokój Może zwróć też na to uwagę.Może to był tylko przypadek w mojej sytuacji |
Co to jest kiete?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:56, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
kieta to łańcuch,
ale zobacz tą tuleję, z jednej strony jest trochę grubsza i jak założysz odwrotnie to będzie dawac olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 16:24, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mogę prosić o link do przywołanego tematu o naciągu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:46, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
w skrócie - bierzesz sadzasz kogos na moto, i czasami trzeba ręką jeszcze docisnąc zalezy jaka spręzyna
ustawiasz w poziomie srube od przedniej zębatki tylnej i wtedy łancuch ma miec delikatny luz, nie moze byc napięty na strune ani nie powinien wisieć.
i to jest idealnie napięty łancuch. jak napniesz mocniej to przy tym momencie kiedy zebatki są w poziomie a łancuch wtedy jest najbardziej napięty to bedzie ci "ciągnęło" łozysko w najgorszym przypadku moze ci nawet rozwalic łozysko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:48, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem oring i dalej daje olejem. O co chodzi?? po już nie ogarniam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:11, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
moze nie wali oringiem tylko uszczelniaczem. albo tulejka jest wytarta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:48, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Brat zmieniał kilka razy o-ring i uszczelniacz (tulejka nowa) - co jakiś czas i tak coś tam kapie. Wydaje mi się, że jeżeli rowek na seger jest wyrobiony i w całości występuje luz przez to coś tam wypluje. Mogę się mylić, to jest takie nasze gdybanie bo już też nie mamy pomysłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sparci
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:37, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zużyta tulejka + zużyta zębatka+ zużyty seger i leci olej-u mnie tak właśnie było(leciał olej po wałku ze środka). Weszła nowa tulejka z o-ringiem, nowa zębatka i nowy seger i jest susza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sparci dnia Sob 17:38, 18 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 20:08, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli kupowałeś oring taki, jak przewiduje fabryka, to spróbuj kupić rozmiar większy. W moim przypadku rozwiązało wszelkie problemy ( po wymianie uszczelniacza i oringu cały czas ciekło ). Tylko zwróć uwagę, żeby na pewno dobrze zabezpieczenie zębatki weszło, bo mocno trzeba dobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 9:42, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
u mnie w kacie uszczelniacz na wałku przepuszczał w miejscu styku z karterem nie na wardze i miałem zebatke tez ulupana cała w oleju. jak wymieniłałem to dałem troche sylikonu w miejscu styku z karterami. Prawdopodobnie wyrobione gniazdo. Teraz nie cieknie ale syfek sie zbiera znaczy ze nie ma całkowitej szczelosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|