|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 12:00, 02 Kwi 2013 Temat postu: przełożenia - napęd SXF 250 2011 |
|
|
Witam
Mam zamiar wymienić napęd w niedawno nabytym motorku (KTM SXF 250 2011).
Tylko nigdzie nie mogę znaleźć jakie są oryginalnie zębatki zakładane, tzn ile mają zębów przód i tył. No i oczywiście jakie polecacie przełożenia założyć.
Dodam ze jestem świeży na 2 kółkach wcześniej tylko quady.
Dopiero się uczę i na razie jeżdżę po lesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:34, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
po co ci fabryczny napęd - jak wymieniasz to lepiej dostosuj go pod swoją jazde. sam musisz wyczuc czego chcesz. jak ci odpowiada taka jazda kup identyczną liczbe zebów. jak jest za mocny i zrywny kup np na tył nieco mniejszą zębatke. i generalnie jak póki co latasz po lesie to mniej zebów z tyłu i wiecej z przodu zwiekszy v max, zmniejszy przyspieszenie ( choc i tak bedzie rwał jak trzeba, nie że od razu go zmulisz ) i dzieki temu bedziesz mniej katował sprzet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 12:42, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
13/51
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:05, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli to Twój pierwszy sprzęt tego typu to proponuje, na początek, założyć seryjne zębatki. Fabryczne zębatki zapewniają rozsądny kompromis. Z czasem, jak dojdziesz do wniosku że coś chciałbyś zmienić, będziesz mógł trochę pokombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:29, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie do konca się zgodze - kolega miał EXC 450. po przesiadce z soft enduro od razu mu fabryczny napęd nie pasował. latając po lesie mówił ze biegi są "nietafione" jedynka piłował, z kolei dwójka była za szybka na bardziej techniczne przejazdy. po zmianie przełożeń miał wiecej momentu z dołu i dwójką juz mógł optymalniej jeździc. wiec fabryka nie zawsze jest idealna pod tym względem, bo nie zrobią motocykla do kazdych celów. SXF tymbardziej gdzie jest kierowany typowo pod tor MX, bedzie nastawiany agresywnie. zmiana przełozen na wiekszy v max pozwoli nieco go "oswoić"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 9:22, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zainteresowanie tym tematem Panowie ale chciałbym jednak dostać jakiś konkret.
Czyli co proponujecie?
14/48, 14/50, 13/48,....... itd ?
I jaki jest dokładnie montowany fabrycznie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ziolekz dnia Śro 9:23, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|