|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek95
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 2:55, 01 Mar 2015 Temat postu: Przesiadka z quada na crossa. Co wybrać? |
|
|
Hej. Tak jak w temacie mowa, zamierzam przesiasc sie z quada, na crossa. mam 18 lat, 185cm wzrostu i 75kg wagi, wiec raczej nie jestem jakis filigranowy w tym roku mija 11 lat odkąd zaczalem swoja przygode z moto. Moj obecny quad to Suzuki LTR 450, ktorym startowałem w cross country. Nie chce mi sie za bardzo tłumaczyć czemu sie przesiadam z quada na crossa po tylu latach, po prostu od zawsze bardziej ciagnelo mnie do crossow i tu pytanie. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w jezdzie na crossach. Wiadomo... jezdzilem troche, ale tego raczej nie mozna nazwac jazda Planuje kupic SXF 250 z 2013-14. Czy jest to dobry wybór? Jesli nie, to co byście mi polecili?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:00, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
po 1 zalezy gdzie i jak chcesz jeździc
po 2 ile masz kasy na utrzymanie w sezonie chociaz jak stac cie było na quada to pewnie i moto pociągniesz z utrzymaniem.
najwazniejsze to gdzie i jak bedziesz latał. SXF swietne moto ale na tor crossowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek95
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:33, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie tor i jakies pola do nauki - wheelie itp. a co do utrzymania, to raczej starczalo mi na olej + filtr co 5-6mth i jakies czesci, ktore wymagaly naprawy typu tlok, korba. Nie chce za bardzo SX 125 bo to 2-suw, a ja cale zycie jezdze na 4-suwach i ten dzwiek tez mnie jakos nie jara Bede miec problemy z nauka techniki na 250 4T?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:51, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no to w takim razie wybór prosty SXF 250tka, czemu miałbys miec problemu z nauką techniki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek95
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 16:09, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
bo wiele osob pisze, ze do nauki lepsze jest 125 sx, chociaz to troche dziwne, bo jednak dwusuw jest bardziej nieogarniety niz 4suw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 18:50, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Seta jest dobra do nauki. To naprawdę dobra szkoła bo żeby jechać trzeba ciągle mieszać biegami i trzymać obroty. Jednak 250tką też sie nauczysz wszystkiego.
Gdybyś był rosnącym nastolatkiem to te kilka kilo mniej przy dwutakcie miało by sens i znaczenie. W Twoim przypadku lepiej od razu celować 4T.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Nie 18:52, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:00, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
dokładnie, pozatym te teksty były jeszcze z czasów kiedy 4takty dopiero wchodziły na rynek...
to i to dobre, kwestia czy chcesz sie nauczyc ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 8:23, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja się przesiadłem z KFX450r na SXF280, szybko się przestawiłem z techniką jazdy choć początki były trudne ale i tak jestem bardzo zadowolony. Lecz musisz wybrać czy latasz po torze czy po lesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek95
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 1:23, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko tor. Nie za bardzo lubie latac po lasach, crossem to w sumie jeszcze ok, ale LTRka jest zdecydowanie za szeroka do lasu. Mysle, ze moge miec problemy na poczatku z nauka skakania na hopach, bo jednak to troche co innego. Ziolekz, duza jest roznica z pokonywaniem hop?? Chodzi mi tu o balans ciala i gaz przed wyskokiem itp. Bo na quadzie to gaz do konca i balans z kierownicy do tylu - tak w skrociez wiadomo, ze zalezy od hopy, ale jak to mniej wiecej wyglada na crossie? Bo cos czuje, ze jakbym odkrecil gaz do konca zaraz przed wyskokiem i przesunal sie tak mocno do tylu, to wykrecilbym backflipa na kark
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|