|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:13, 20 Lis 2006 Temat postu: Pytanko Odnosnie SX-F |
|
|
Czesc, mam takie małe pytanko czy moglibyscie mi powiedziec ile KM ma KTM SXF z 2006 roku ???? bo wyczytałem ze ma 42 KM
Cytat: | SILNIK
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder, zasilanie gaźnikowe (Keihin MX FCR 39), system smarowania - ciśnieniowe z dwoma pompami Eaton, wielotarczowe sprzęgło mokre,- skrzynia 6-biegowa, rozruch nożny,zapłon - Kokusan Digital 4K-3A.
Pojemność skokowa 249,5 cm3
Średnica cylindra x skok tfoka 76 x 55 mm Stopień sprężania 12,8:1
Moc maksymalna 42 KM (30,9 kW)
Maks. moment obrotowy b.d. |
Ponieważ mam pewnien dylemat bo zastanawiam sie nad kupnem motoru pomiędzy 125 SX (40KM) a 250 SXF, ale raczej wybiore 250 bo mam 17 lat i wydaje mi sie ze 125 moze sie zrobic namnie "zamały" i moge go łatwo zajezdzic a z drugiej strony bałbym sie wsiadac na bestie co ma powyżej 60 KM mysle ze mnie rozumiecie i prosze o odp. z góry thx.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOrDA
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 20:43, 16 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Hej co do tego ze sie 125 zrobi "zamala" to nie powiem bo sa tej samej wielkosci a 250sx-f ma tyle samo mocy co 125 sx tylko roznia sie tym ze ten jest 4t a tamten 2t... 4t mocniejszy dol a 2t jak juz sie wkreci to niema zmiluj...
Ja bym ci polecal 125 gdyz jak napisalem wczesniej jest to 2t i w porownaniu do 4t niedaj boze jak ci sie cos zchrzani to po 1. sam nic przy 4t nie zrobisz (rozumiesz rozrzad itp...) a po 2. duzo drozsze czesci nniz 2t
A 2t samemu rozbierzesz, wymieniasz i skladasz
aHa i co to mtego "zajezdzenia" 4t wystarczy ze pompa oleju padnnie i zatrzesz a 2t jak tylko bedziesz lał olej mozna cisnac opor i nic .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MOrDA dnia Czw 20:45, 16 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:27, 16 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Kolega widze jest fanem 2-taktów , ja jednak polecił bym Ci 4-takta. Może i jest bardziej wymagający w utrzymaniu (o kosztach bym się spierał - w dobrze jeżdżonym 2-takcie tłok również często trzeba wymieniać), ale napewno jest "na początek" lepszy. Elastyczność silnika jest duużo większa, przez co jest łatwiejszy do nauki. Najlepiej jakbys przejechał się tym i tym.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|