Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja docisku glowki ramy KTM 350 SXF/EXC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moalord




Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:40, 29 Paź 2017    Temat postu: Regulacja docisku glowki ramy KTM 350 SXF/EXC

Czesc

Orientuje się ktoś, jak zrobić odpowiedni docisk glowki ramy przy wymianie lozysk ?

Wg. schematu nie ma sruby dociskowej - ta górna (nr.36) jest tylko wg. serwisowki na 12Nm dokrecana - wiec raczej nie odpowiada za docisk

Robil ktoś ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moalord dnia Nie 9:42, 29 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 11:37, 29 Paź 2017    Temat postu:

No właśnie te 12Nm to jest odpowiednia siła, później tylko zabezpieczenie śruba w półce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:33, 29 Paź 2017    Temat postu:

Dokladnie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moalord




Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:36, 29 Paź 2017    Temat postu:

A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 17:25, 29 Paź 2017    Temat postu:

nie polecałbym. To jest łożysko stożkowe, wymaga odpowiedniego luzu, właśnie momentem dokręcenia tej śruby ustawiasz luz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017    Temat postu:

Czasem serwisowki zalecaja dokrecic mocniej i zluzowac potem. Niektorzy sobie trz nieco mocniej dokrecaja wyedy robi sie tak jakby Amor skrętu. Qle nie ma co przesadzac bo lozyska beda padac szybko. Ja lubie mieć lekko skrecone - ale oczywiscie bez luzu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017    Temat postu:

moalord napisał:
A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ?


Jeśli zrobisz to w granicach rozsądku, i masz dobre łożyska (nie czuć takiego ząbkowania przy obrocie kierownicą, tylko jest płynny ruch, to owszem, można odciągnąć mocniej. Część zawodników wręcz woli tak jeździć, jest to taka imitacja "amortyzatoru skrętu".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moalord




Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:35, 29 Paź 2017    Temat postu:

Na dniach będę wymieniał na nowe, temu pytam Wink Obecne ma lekkie ząbkowanie przy skrecie - luzow nie ma - ale u mnie musi być fabryka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin