|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:40, 29 Paź 2017 Temat postu: Regulacja docisku glowki ramy KTM 350 SXF/EXC |
|
|
Czesc
Orientuje się ktoś, jak zrobić odpowiedni docisk glowki ramy przy wymianie lozysk ?
Wg. schematu nie ma sruby dociskowej - ta górna (nr.36) jest tylko wg. serwisowki na 12Nm dokrecana - wiec raczej nie odpowiada za docisk
Robil ktoś ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moalord dnia Nie 9:42, 29 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Nie 11:37, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
No właśnie te 12Nm to jest odpowiednia siła, później tylko zabezpieczenie śruba w półce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:33, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:36, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 17:25, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
nie polecałbym. To jest łożysko stożkowe, wymaga odpowiedniego luzu, właśnie momentem dokręcenia tej śruby ustawiasz luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czasem serwisowki zalecaja dokrecic mocniej i zluzowac potem. Niektorzy sobie trz nieco mocniej dokrecaja wyedy robi sie tak jakby Amor skrętu. Qle nie ma co przesadzac bo lozyska beda padac szybko. Ja lubie mieć lekko skrecone - ale oczywiscie bez luzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
moalord napisał: | A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ? |
Jeśli zrobisz to w granicach rozsądku, i masz dobre łożyska (nie czuć takiego ząbkowania przy obrocie kierownicą, tylko jest płynny ruch, to owszem, można odciągnąć mocniej. Część zawodników wręcz woli tak jeździć, jest to taka imitacja "amortyzatoru skrętu".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:35, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Na dniach będę wymieniał na nowe, temu pytam Obecne ma lekkie ząbkowanie przy skrecie - luzow nie ma - ale u mnie musi być fabryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|