|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:02, 02 Gru 2012 Temat postu: Remont?- od czego zacząć? |
|
|
Witam Panowie, tak jak pisałem jakiś czas temu mój sx 450 bierze olej w sporych ilościach (jakieś 200ml na 100km) może nawet więcej. Przyszła zima więc chyba czas na remont silnika. Motor mam od roku, głowica podobno była jakiś czas temu robiona, jak pytałem sprzedawcę co z tłokiem ( powiedział że w czasie remontu był w dobrym stanie) tak jakby sugerował że należy go w niedługim czasie wymienić. W tej chwili motor bierze spore ilości oleju, odpala tak jak wcześniej i nie stracił mocy. Główne moje pytanie od czego zacząć? sprawdzić kompresje? Zdjąć głowicę? Czy sprawdzenie kompresji rozjaśni mi sytuacje? Obawiam się że to nie będzie tylko wymiana tłoka ale także nicasil i broń boże głowica.... Jakieś sugestie? Ile trzeba zapłacić za w miarę dobrej jakości nicasil? Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drabina dnia Nie 22:19, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 23:10, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Najprościej by było gdybyś zdjął głowice i cylinder to jedynie trochę roboty i kilka uszczelek a wyjaśni większość dolegliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 7:30, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
jak sam powiedziałeś zima i dużo czasu, więc zrzucaj głowicę i patrz wszystko oraz oceniaj. Lepiej przeżyć teraz szok i przez zimę zrobić niz w środku sezonu Cię kacik zaskoczy jak sie rozspie .
Być może bedzie można same pierścienie wymienic i załatwi to sprawę a może coś bardziej poważnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:46, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie moim zdaniem tez nie ma sensu tutaj wypisywac co moze byc ok a co nie... rozbieraj silnik na czesci pierwsze. pomierz posprawdzaj. co do wymiany wymien. co nie jest do wymiany i jest pewne na kilka sezonów to zostaw. tak żeby moto wytrzymało tak jak trzeba jak bierze olej moze tłok, moze uszczelnaicze zaworowe. to nie forum jasnowidzów żeby cokolwiek przewidywac. a tak czy siak jak rozbierasz to sie w koncu dowiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|