dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:03, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Silniki zaciera z powodu złej regulacji gaźnika a nie z powodu złej mieszanki z olejem.
Co z tego, że zrobisz 1:30 jak źle ustawisz gaźnik, przeciągniesz gnoja i już jest zatarty.
Jak masz naprawdę dobry olej to nie musisz robić 1:30.
Ja na Motulu 810 robiłem 1:50 i poniżej tego było ciężko to przepalić.
Silnik działa jak malina po mimo tego, że latam po asfalcie i najczęściej jadąc przez około 10km na max manecie.
A co do uszczelek to musisz sprawdzić w manualu jaki masz mieć x. Ponieważ jest to dość ważna operacja.
Musisz jeszcze ustawić wysokość samego zaworu wydechowego tak zwane z-dimension |
Mam pytanie, gdy mierze tzw sguish a denko tłoka jest wypukle to wysokość wystawania tłoka mierze przy samej krawędzi tłoka czy od czubka kopuły(od jego samego czubka kładąc na nie np.liniał) bo wtedy tlok bedzie duzo wyzej..,.,.A o co jeszcze chodzi z tym ustawianiem zaworu wydechowego tzw "z-dimension).
Post został pochwalony 0 razy
|
|