Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ssanie ktm sx450 2006
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:22, 21 Lut 2017    Temat postu: Ssanie ktm sx450 2006

Witam
Mam pytanie bo męczę się z tym problemem już od dawna i mam tego dosyć. Posiadam ktm sx450 zamówiłem górną pokrywę głowicy ale to nie temat do rozmów, problem jest taki że nie działa mi ssanie ani ciepłe ani zimne. Jak włączę ssanie to nie odpala motor i jakoś inaczej sie kopie tak jakbym go na biegu odpalał czy coś ale odpalić nie chce. Odpalam go bez ssania ale to dużo moszę się nakopać. Co może być przyczyną?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:37, 21 Lut 2017    Temat postu:

Ssanie musi dzialac chyba ze jest uszkodzone u ciebie problemem jest regulacja gaznika

A pokrywy nie byly przypadkiem obrabiane razem z glowicami ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:13, 21 Lut 2017    Temat postu:

To czyli gaźnik do regulacji, tak?
A co znaczy to że były obrabiane razem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:32, 21 Lut 2017    Temat postu:

ogólnie to skoro ciezko kopnąć to oznaka że masz za duzo powietrza dostającego sie do komory spalania - nie mówie o dyszach, ale wygląda na np wysoko podniesioną przepustnice - czyli wysokie wolne obroty.

zrób sobie test - odkręc gaz na maxa i spróbuj wtedy kopnąć - i nie urwij kopki Very Happy jak załączasz ssanie to tak jakbys troszke gazu dawał i jest problem

wiec zaczął bym od demontau gaźnika, czyszczeniu, i ustawieniu zgodnie z manualem, tam tez jest opisane jaka ma byc szczelina na przepustnicy


co do głowicy - niektóre elementu jak własnie głowica z pokrywa, czy kartery sa obrabiane w fabryce parami. po prostu kartery sa odlewane wstępnie szlifowane itp itd. a potem składane do kupy, ( tulejkami miedzy karterami sa centrowane ) i dalej obrabiane sa otwory na wał na łozyska skrzyni itp itd. powierzchnia styki pewnie cylindra z karterami. to samo pokrywe biora i głowice, i razme obrabiają

jak sie pozamienia np kartery i wexmie z innego moto, moze wyjść że wał nie jest w linii prostej, albo skrzynia i cos sie moze przedwczesnie zuzywać

nie jestem pewien co do tej pokrywy tak na 999% ale sugerować moze o tym wybite oznaczenie koło dekompresatora - na głowicy i na pokrywie sa zawsze te same numery, wiec pewnie nie bez znaczenia to jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:29, 21 Lut 2017    Temat postu:

Tak zrobię że odkręce gaźnik i go przeczyszcze ustawimy i zobaczymy jak to będzie.
A tą pokrywe kupuje bo mam już dosyć ciągłego naprawiania cieknącego oleju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 23:43, 21 Lut 2017    Temat postu:

jak bęziez kopał z otwartym gazem to uważaj żęby Ci nogi nie urwało, ubierz but na moto, bo potrafi odbić porządnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:22, 22 Lut 2017    Temat postu:

a co sie dzieje z pokrywą ? skąd ci cieknie ? moze wystarczy gwinty naprawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 8:35, 22 Lut 2017    Temat postu:

Jak będziesz kopać z otwartą przepustnicą to zdejmij przewód ze świecy.
Bo jak załapie to Ci faktycznie nogę urwie nawet w bucie:D

Tak ogólnie ustawiasz tłok to odpalania czy kopiesz na wariata?
Używasz manualnego dekompresatora czy przełamujesz kompresję na twardziela?

Jeżeli silnik nie odpala a ty kopiesz i kopiesz to jest też duża szansa że zalałeś silnik a wtedy na pewno Ci nie odpali zwłaszcza z ssaniem.
Jesteś też pewien że masz iskrę?
Może oprócz gaźnika masz jeszcze problem z zapłonem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 8:37, 22 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:13, 22 Lut 2017    Temat postu:

Miałem założony temat tutaj już z tym cieknącym olejem, leci tak jakby z pokrywy zaworów ale tam robiliśmy wszystko i nic tak leci. Gwinty były naprawiane ale nic nie dało.

Używam dekompresatora i ustawiam tłok przy kopaniu.
Iskra jest ale najpierw zobaczymy gaźnik a jak to nie pomoże to będziemy sprawdzać dalej.
Od tego właśnie czasu tak kiepsko odpala jak zaczął mi ten olej lecieć i tak jest do traz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:17, 26 Lut 2017    Temat postu:

Panowie a jak powinny być ustawione zawory? Ssący i wydechowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 1:41, 26 Lut 2017    Temat postu:

ustaw na 0.11 wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:13, 26 Lut 2017    Temat postu:

Okej dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:28, 27 Lut 2017    Temat postu:

Źle ustawione zawory mogą też źle wpływać na działanie ssania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:33, 27 Lut 2017    Temat postu:

nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal8829




Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:27, 22 Mar 2017    Temat postu:

Witam
mam problem mianowicie zerwał się gwint od śruby w głowicy i tam mi cieknie olej, i pytanie jest takie otóż znalazłem takie sprężynki na allegro HELICOIL czy one będą dobre? czy jakiś inny zestaw naprawczy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin