henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:43, 23 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
tłok - obserwuj pobór oleju od tego sie zaczyna nadmierne zuzycie, zalezy tez jak jeździsz 60-100 godzin to mysle takie uśrednione dane, oczywiscie natłuc i mozna z 200-300
korba - przy inspekcji tłoka macasz korbe, jak nie czuc luzu zostawiasz - czuc luz wymieniasz i tyle, ciezko przewidziec ile wytrzyma, a dla pewnosci jak chcesz jeździc bez zagladania zmieniaj co 2-3 tłoki moim zdaniem lepiej dobrze ocenić niż pchac kase niepotrzebnie w tym przypadku
cylinder - to zaleznie od zuzycia
ciezko te wszystkie rzeczy przeliczac na czyste motogodziny - jeden zawodnik bedzie ostro pałował, bedzie ciezki i jeździł po piaszczystym torze, a inny bedzie sobie pyrkał jakims małym torze samorobionym za domem bo sie uczy - zuzycie bedzie diametralnie inne, a i wystarczy chociazby raz sie udac z kolegami w suchy dzien gdzies na piachy i juz jeden wyjazd moze sie skonczyc remontem silnika ( w zeszłym roku chyba w kielcach było crosscountry mechanicy zacierali ręce na zawodach bo chyba połowa maszyn staneła )
zawory kontroluj co jakies 15-20 godzin jak sie diametralnei nie beda rózniły luzy to mozesz troche wydłuzyc ten czas, jak bedą duze zmiany to raczej trzeba do głowicy zajrzeć a na pewno czesciej regulować.
co 100 godzin warto zmienic napinacz rozrządu wtedy nie robi problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|