|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:47, 07 Lut 2014 Temat postu: Sx 125 03r.NIEWKRĘCA SIE |
|
|
Siema ,dzisiaj postanowilem przepalić kata sel A końcówka stan super zdrowy moto po remoncie kapitalnym ,nagrzałem ladnie i juz smigam moc jest wsystko jak nalerzy i przy ostrym palnikowaniu nagle go zdławiło na sec i potem juz sie neiwkręcał ,jechał moze na 3/5 mocy i niemial tego przełamania zaworu wydechowego ,jechał jak 4t i mial z 10 koni 0 mocy (odciecie miał ;o )
Zajrzałem na okienko wydechu pierscienie niezapieczone ,tłok ,cylinder wszystko ok ,zreszta pali od kopa i chodzi równo ,ale na wolnych tez sie niekręci ,czasami moze raz na 5 przegazówek złapie mu obroty ,ale zato podczas jazdy nie.;/
Coto może byc ,ja stawiam na zawór ,ale cotam moglo sie pojeb**
lub Zapłon ale zeby sie przestawił w czasie jazdy /? 0,0
ostatnia opcja która jutro rano sie wyjaśni -syf w gaźniku ,ale szczerze wątpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:50, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zawór, zapłon, gaźnik, świeca
tak jak typujesz tak zacznij sprawdzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:54, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zawór zeby sprawdzic to juz musze wyjmowac silnik /cylinder ,jak to odsrodkowy system zaworu w silniku to niezrobie sam ;D ten na cylindrze ogarniam ,ale ten w srodku wykracza za umiejetnosci 16 latka ;p gaźnik jutro poczyszcze ,zapłon ,tego to nawet nieruszam haha w simsonie mailem takie przeloty ze tego sie boje ,a świeca ? no niewiem ,nagle w jednej chwili by sie posypała ? i chyba by niejezdził wcale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:14, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
hehe akurat tez miałem dzisiaj podobnie - mianowicie poluzowało mi sie koło magnesowe, i raz sie ustawiło osiowo z klinem i iskre puszczało w odpowiednim momencie, a potem sie przestawiało i opóźniało zapłon i ładnie odpalał ładnie pracował ale miał okropnego muła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:18, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ok sciogne dekiel magneta i jak to posprawdzać ?Jak luźne to jak ustawić ,żeby było jak wcześniej ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:21, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
robiłes remont to rozbierałeś to ? bo w sumie tak to zinterpretowałem
jak nie ruszałeś to raczej dziwne by było jakby nagle sie odkręciło
ogólnie to magneto wchodzi na wcisk w wał, czyli na stożek, a wszystko jest wypoziomowane klinem który powinien byc na wcisk w wał i ciasno w magnecie. sruba dokręca magneto stożek sie klinuje i samo magneto bez sruby sie bedzie trzymało ( dloatego trzeba uzywac sciągacza do sciągniecia) ale podczas jazdy zawsze sa jakies wibracje i jak sie sruba odkręci to sie w koncu zeslizgnie ze stozka i spadnie. wiec wystarczy załozyc na klin i dokręcic oczywiscie zwykle klin w takich przypadkach sie niszczy. duzo pisania a wystarczy ewentualnie zmienci klina i dokręcic wszystko ale jak pisałem raczej mało prawdopodonbne ze samo z siebie sie poluzowało po jakimstam czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:25, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Sciągałem to przy remoncie ,i moglo sie w sumie poluzować sprawdzimy otym klinie zapomnialem bo w myslach mam magneto od simsona które sie krecilo po wale jak chcialo ,tam niema klina i trzeba pokrywac ze znakami i inne pierdoly .. a w kacie fakt luksus jest ,mam nadzieje ze to ,to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:10, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Siema ,ja po oględzinach stawiam na pekniety pierscień.Magneto na miejscu ale kręce je dłonia ito leciutko ,gaznik czysty ,a zawór wydechowy niedziala ,bo chyba on jest uruchamiany pod wplywem kompresji i komprecha to bodziec dlaniego ,dlatego odstawiam jebniety pierscionek po 1 ,bo ma juz 27 mth a po 2 niedogrzałem go zadobrze przed palnikiem;) jak myślicie ? doda ze ladnie pali jedynie neitrzyma obrotów wolnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:33, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
nie wymyslaj jakiś teorii nie wiadomo skąd wziętych. kompresja nie ma wpływu na zawór tylko obroty.
nie myslimy bo nikt tutaj jasnowidzem nie jest. sciągnij wydech zajrzyj czy widać pierscienie w ogóle... a jak nie wiesz w co juz ręce wsadzic to oddaj do mechanika. bo jeszcze gorzej uszkodzisz moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:55, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem to w pierwszej kolejności ,ale pekniętego pierscienia niezobacze przez wydech jesli akurat niepękł w tym miejscu gdzie to widać.A w co rece wsadzić to wiem sciągne góre i jak wyjdzie że to pierscień to zakladam sel b i smigam ,a jak pierscień cały ,to spładam motor i zawoze do mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Sob 23:06, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a co Tobie da jak włożysz selekcję B? a jak zjadło nicasil? to i C będzie za mało. JAk coś się uszkodziło w tym segmencie, to po 1 pomiar, po 2 honowanie i dopiero nowy tłok
najpierw zdejmij dyfuzor, zerknij do cylindra i zobacz w jakim stanie jest widoczna strona cylindra i tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:19, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
tuleja kolego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:33, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
najpierw piszesz że rozgrzałeś ładnie później że nie
dałeś w dupe na zimnym silniku na tulei to pewno przytarłeś tłoczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:43, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
przytarłem tłok i dalej ładnie pracował ? tyle ze sie niewkręcał jakos niewiem ,ale spokojnie poco sie domnie spinanie nierozumiem .. niby nagrzałem tyle co zawsze ,ale jak to przemyślałem to troche malo bo jakby niepatrzyl mamy luty i jest zimno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:25, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
kolego, najpierw piszesz ze moto po remoncie, potem ze ma nabite 27mth a to sporo na jak na 125,
zeby sprawdzic czy zawór sie otwiera wystarczy odkręcic mały dekielek z prawej strony cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|