Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sx 125 cylinder, tłok dwupierscieniowy/jednopierscieniowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 19:00, 07 Wrz 2016    Temat postu: Sx 125 cylinder, tłok dwupierscieniowy/jednopierscieniowy

Pany, czy tłok dwupierscieniowy pasuje bez problemu do cylindra z sx 125 2002 rok ( oryginalnie idzie jedno pierścieniowy)? Patrząc po fiszkach to cylki w sx i exc to samo, także myślę że tłok powinien również pasować bez problemu. Pytanie takie bo skończył się tłok selekcja B i trzeba dać C i nie wiem czy dwupierscieniowy podejdzie bez problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:49, 07 Wrz 2016    Temat postu:

kumpel tak zakładał id ziałało bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:52, 07 Wrz 2016    Temat postu:

śmiało zakładaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 19:55, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Nie wiem jak w tym roczniku ale w SX 125 2014 seryjnie szły vertexy na 2 pierścieniach. U mnie w jednym cylindrze siedzi już trzecia sztuka na selekcji A Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 20:14, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Okeja. Dzięke Panowie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Czw 11:13, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Osobiście dałbym do sxa jednopierścieniowy. Ja czuję różnicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 19:00, 09 Wrz 2016    Temat postu:

Wiesz moto jest wykorzystywane do Enduro. Żywotność na dwupierscieniowy troszkę się zwiększy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:55, 09 Wrz 2016    Temat postu:

zywotnosc - z jednej strony nie bedzie sie tak wkręcał - mniej obrotów to mniejsze zuzycie, ale z drugiej strony 2 pierscienie to 2X wieksze tarcie o cylinder.. wiec tez to zwieksza zuzycie.

bardziej róznica bedzie w oddawaniu mocy, powinien stracic troche z góry obrotowej, a powinien sie zwiększyć moment z dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 23:01, 09 Wrz 2016    Temat postu:

No coś za coś, tak zawsze jest i będzie Smile chłopak ma setke i chce ją kręcić się w enduro więc kombinuje co może.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 2:24, 10 Wrz 2016    Temat postu:

Dobrze ustawic squisch (chociaz przy tych silnikach to jest problem), glowica z EXC, dopasowac kanaly z karterami, dyfuzor pod exc i zgrac pod niego kanal wydechowy, pobawic sie ustawieniem zaworu wydechowego, magneto z EXC (chodzi o mase) i ewentualnie inne listki do membrany i inny modul zaplonowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin