|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 19:00, 07 Wrz 2016 Temat postu: Sx 125 cylinder, tłok dwupierscieniowy/jednopierscieniowy |
|
|
Pany, czy tłok dwupierscieniowy pasuje bez problemu do cylindra z sx 125 2002 rok ( oryginalnie idzie jedno pierścieniowy)? Patrząc po fiszkach to cylki w sx i exc to samo, także myślę że tłok powinien również pasować bez problemu. Pytanie takie bo skończył się tłok selekcja B i trzeba dać C i nie wiem czy dwupierscieniowy podejdzie bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:49, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
kumpel tak zakładał id ziałało bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:52, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
śmiało zakładaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 19:55, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w tym roczniku ale w SX 125 2014 seryjnie szły vertexy na 2 pierścieniach. U mnie w jednym cylindrze siedzi już trzecia sztuka na selekcji A
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 20:14, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Okeja. Dzięke Panowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Czw 11:13, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Osobiście dałbym do sxa jednopierścieniowy. Ja czuję różnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 19:00, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz moto jest wykorzystywane do Enduro. Żywotność na dwupierscieniowy troszkę się zwiększy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:55, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
zywotnosc - z jednej strony nie bedzie sie tak wkręcał - mniej obrotów to mniejsze zuzycie, ale z drugiej strony 2 pierscienie to 2X wieksze tarcie o cylinder.. wiec tez to zwieksza zuzycie.
bardziej róznica bedzie w oddawaniu mocy, powinien stracic troche z góry obrotowej, a powinien sie zwiększyć moment z dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 23:01, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No coś za coś, tak zawsze jest i będzie chłopak ma setke i chce ją kręcić się w enduro więc kombinuje co może.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 2:24, 10 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dobrze ustawic squisch (chociaz przy tych silnikach to jest problem), glowica z EXC, dopasowac kanaly z karterami, dyfuzor pod exc i zgrac pod niego kanal wydechowy, pobawic sie ustawieniem zaworu wydechowego, magneto z EXC (chodzi o mase) i ewentualnie inne listki do membrany i inny modul zaplonowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|