|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:05, 05 Kwi 2016 Temat postu: Sx 125 "dławienie " |
|
|
Siema. złożyłem motocykl. Docieram. TYLKO jak jade i zapinam biegi : 2-3-4-5 to nie ma takiego ładnego buuuuut - buuuuuuut- buttttt tylko
buumuaaabuuttt.
Nwm nie wkręca się tak ładnie na obroty tylko jest te charakterystyczne " Muaa"
W czym tkwi problem? Ktoś pomoże?
Pozderki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:19, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko dzisiaj i tylko ja napisałem na tym forum dwukrotnie o regulacji gaźnika.
Wyczyść filtr powietrza i reguluj gaźnik.
Tabele w serwisówce niech będą dla Ciebie odniesieniem.
Pamiętaj że reguluje się na niezużytych dyszach, iglicach.
Nie tylko kręceniem śrubki.
Materiału o regulacji 2t jest milion w internecie.
Jeżeli to nie pomoże (ale stawiam dychę, że pomoże) sprawdź membranę, potem elektrykę, a jeżeli dalej będziesz miał problem zweryfikuj swoje umiejętności i oddaj motor do dobrego mechanika.
Sory za moją nieuprzejmość, ale nie wiem ile razy dziennie musiałbym wypisywać na forum JEDNO I TO SAMO.
Fakt - nie muszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:24, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie no spoko Amek . Dzięki wielkie i Przepraszam. Filtr powietrza wyczyszczony i nasączony.
Membrana spoko. Elektryka też. moje umiejętności nie powalają ale coś tam się znam.
zaraz znajdę tabele i jutro będe działał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:27, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Aha. Sprawdź czy dobrze złożyłeś zawór wydechowy.
Repair manual dostępny na [link widoczny dla zalogowanych]
Przejrzyj najlepiej całego.
Na jednej z pierwszych stron masz opisaną inspekcję zaworu wydechowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:32, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zawór składałem z manualem. Także nie ma opcji. Wszystkie zębatki ładnie sie zgrywały z tymi kreskami na tym poł księżycu tak jakby.
Ps ale na luzie normalnie chodzi. Wkręca się aż miło .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:43, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zacząłbym od gaźnika.
Jak masz stary filtr powietrza poleciłbym Ci go wymienić
Różnica w mocy, przede wszystkim w reakcji na gaz i szybkości wkręcania się na obroty jest kolosalna.
Dlatego też wymieniam filtr na nowy co sezon i każdemu to polecam.
Pranie jakiekolwiek, w czymkolwiek nie pomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:48, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam Nowy hiloffiltro 5mth temu zmieniony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:50, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Amek. A gdyby to była wina zaworu no to na luzie to też by miał muła? No bo jak sobie popyrka kilka minut na stojaku to ładnie wchodzi na obroty. zero jakiego kolwiek muaa Tylko bięknie buutt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:59, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie tak, ale zawór bardzo łatwo sprawdzić; odkręcić dwie śrubki i zdjąć dekielek, odpalić i patrzeć.
Jeżeli po kilku minutach na obrotach jałowych wkręca się dobrze być może, że masz za ubogo w górnej partii obrotów, a lekko za bogato w dolnej, ale to tylko moje spekulacje.
Uważaj, żeby go nie przytrzeć.
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post i zacznij pochłaniać wiedzę
Życzę powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:02, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zaczne od gaźnika. bo tak mi się zdaje ze to on coś wariuje. Poźniej ten dekielek odkręce i się zobaczy. jak będzie chodził to dobrze. Jak nie to pi*a nad głową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:24, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na docieranie wlałeś więcej oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:30, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No wlałem 450ml na 15l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:57, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ilość oleju w paliwie diametralnie wpływa na regulację paliwa.
U siebie musiałem przestrajać gaźnik z oleju X na olej Y pomimo tej samej mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 9:59, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli 1:30 to jest przeczyna dlawienia. Docierasz na starej swiecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 10:01, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Druga sprawa, że moim zdaniem za dużo lejesz tego oleju.
Do swojej sety leje 100ml/5l i dla mojego silnika i mojej jazdy taka dawka wydaje się ok.
Przy docieraniu z racji większego tarcia można dolać(chociaż serwisówka nie zaleca), ale kilkanaście ml co najwyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|